جایگزین مسیر

ون گال لیست بازیکن هایی را که نمی خواهد به وودوارد داده است

by | اردیبهشت , ۳۱ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران-به گزارش اکسپرس لوییس ون گال لیست بازیکن هایی که باشگاه را باید در تابستان ترک کنند و به آنها احتیاجی نخواهد داشت را به وودوراد تحویل داده است.

ون گال که هدایت تیم ملی هلند را در جام جهانی پیش رو بر عهده دارد روز دوشنبه به عنوان مربی جدید منچستر یونایتد انتخاب شد و به نظر می رسد او در حال تغییرات اساسی در یونایتد می باشد و می خواهد یونایتد جدیدی را روانه مسابقات کند.

منچستر یونایتد تحت هدایت دیوید مویس فصل کابوس واری را پشت سر گذاشت و در پایان نیز در رده هفتم لیگ برتر قرار گرفت و از حضور در لیگ قهرمانان سال آینده محروم شد.

بازیکن هایی که به احتمال زیاد باید این تابستان منچستر یونایتد را ترک کنند فردریکو ماکدا و اندرسون هستند که بعد از اتمام دوران حضور قرضی به یونایتد یاز خواهند گشت و احتمالا در این تابستان یونایتد را ترک خواهند کرد.

سه بازیکن دیگر همچون نانی اورا و تام کلورلی نیز به نظر می رسد تابستان پیش رو تئاتر رویاها را ترک خواهند کرد اورا بازیکن ثابت یونایتد در فصلی که گذشت بود اما نانی و کلورلی بیشتر بازی ها یا بر روی نیمکت حضور داشتند یا به طور یار تعویضی به میدان آمده اند.

با این حال انتظار می رود ون گال خرید های زیادی را در این تابستان انجام دهد و این 3 بازیکن نیز به احتمال زیاد جای خود در ترکیب فصل آینده را از دست خواهند داد.

انتظار می رود منچستر یونایتد با هدایت ون گال چند ماه شلوغی را پشت سر بگذارد و در تابستان بازیکن های مورد نظر خود را به یونایتد منتقل کنند وودوارد می خواهد برای فصل آینده به طور جدی در بازار نقل و انتقالات فعال باشد.

۰ Comments