جایگزین مسیر

ون گال هفته آینده به عنوان سرمربی منچستر یونایتد اعلام می شود

by | اردیبهشت , ۲۵ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران-به دلیل آماده سازی تیم ملی هلند برای دیداری دوستانه در برابر اکوادور این مربی هلندی هفته آینده به عنوان سرمربی یونایتد اعلام می شود.

با توجه به اینکه رایان گیگز روز گذشته به هلند برای دیدار با ون گال سفر کرد و اعلام شده بود که امروز ون گال به عنوان مربی آینده یونایتد اعلام خواهد شد ولی با توجه به اردوی تیم ملی هلند به نظر می رسد این مربی هفته آینده معرفی شود.

تلگراف اعلام کرد:ون گال مربی 62 ساله هلندی برای جانشینی دیوید مویس در تیم منچستر یونایتد با این باشگاه به توافق رسده است و به زودی این مربی به طرفداران و رسانه ها معرفی خواهد شد.

اما هنوز هیچ قراردادی بین این مربی و باشگاه منچستر یونایتد به امضا نرسیده است باشگاه منچستر یونایتد و ون گال تصمیم گرفته اند بعد از بازی هلند در برابر اکوادور که شنبه شب برگزار می شود قرارداد نهایی را امضا کنند.

به احتمال زیاد این مذاکرات مثبت بوده است اما هیچ خبر توافقی از سوی ون گال و باشگاه منچستر یونایتد اعلام نشده است و باید تا هفته آینده منتظر این خبر ماند.

خبری دیگر نیز وودوارد مدیر اجرایی باشگاه منچستر یونایتد در حال مذاکره با هدف های ون گال می باشد و این را وودوارد قول داده است روند نا امید کننده سال گذشته در تیم به هیچ وجه اتفاق نخواهد افتاد و یونایتد در تابستان به هواداران خبر های خوبی را خواهد داد.

۰ Comments