جایگزین مسیر

ون گال سیستم این فصل را مشخص کرد

by | مرداد , ۸ , ۱۳۹۴

پایگاه هواداران منچستر یونایتد در ایران-لوییس ون گال تایید کرد که قصد دارد در این فصل رقابت های لیگ برتر جزیره از سیستم 4-3-3 استفاده کند.

منچستر یونایتد در تور پیش فصل 2015 که توسط Aon ارائه شد به نظر می رسد از سیستم 4-2-3-1 استفاده کرده است در این سیستم ممفیس دیپای در پست شماره 10 یعنی پشت مهاجم و وین رونی در خط حمله و اشلی یانگ و خوان ماتا در جناجین به کار گرفته شدند.اما مربی هلندی منچستر یونایتد می خواهد در این فصل از رقابت ها از سه هافبک استفاده کند.

لوییس ون گال پس از آخرین مسابقه در برابر پی اس جی در کنفرانس مطبوعاتی خود گفت:

بعضی اوقات یک هافبک هجومی پشت سر مهاجم در تیم داشته باشیم زیاد بد نیست چون من فکر می کنم شما باید در خط حمله تنوع داشته باشید.

من این را دوست داشتم و آن را اجرا کردم و این پست را به دیپای سپردم.همچنین کریک و شوانی و اشنایدرلین هم در این پست به کار گرفته شدند اما بیشتر بازی ها را ممفیس در آن پست انجام داد.این سبک باید با تیم هایی که در مقابل ما بازی می کنند سنجیده شود.

زمانی که از ون گال درباره سیستم منچستر یونایتد برای فصل جدید سوال شد وی پاسخ داد:

سیستم اصلی ما 4-3-3 می باشد.سیستمی که در فصل گذشته از نیم فصل دوم از آن استفاده کردیم.من می خواهم که از این سیستم استفاده کنم.ما در تور سیستم دیگری به کار بردیم تا بفهمیم که در این سیستم تیم چگونه خواهد بود.این سیستم نیز من را راضی نگه داشت.

از دیدگاه تاکتیکی کسانی که در پست جناحین بازی کردند شامل پریرا ممفیس و عدنان یانوزای می شود که در تور پیش فصل مورد استفاده قرار گرفتند.همچنین آندر هررا و خوان ماتا نیز می توانند خود را نشان دهند تا در کنار شوان اشتایگر,مایکل کریک و مورگان اشنایدرلین که در هافبک دفاعی حضور دارند به کار گرفته شوند.

ممفیس شانس بسیاری دارد که در یکی از جناحین منچستر یونایتد به کار گرفته شود وی در 4 بازی تور به کار گرفته شد و به نظر می رسد بازیکن اصلی منچستر یونایتد در مقابل تاتنهام در هفته اول لیگ برتر جزیره باشد.

۰ Comments