جایگزین مسیر

ویدال با یونایتد تمام کرده است!

by | تیر , ۲۳ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران

به نظر می آید باید دیگر ویدال را سومین خرید ون خال بدانیم چرا که منچستر ایوینینگ نیوز که یکی  از معتبرترین خبرگزاری ها در مورد تیم یونایتد است این خبر را تائید کرده است و سایت اسکای نیز شانس یونایتد را 90 درصد اعلام کرده است.

ستاره ی 27 ساله ی یوونتوس که سه بار توانسته است با این تیم قهرمان ایتالیا شود بازیکن مد نظر ون خال برای خط هافبک یونایتد بود تا در کنار اندره هررا بتواندد مشکلات تیم را در این پست حل کنند و به نظر می آید ون خال او را در تیمش خواهد داشت.

ویدال نیز از علاقه ی خود برای بازی در یک تیم بزرگ گفته بود و بارها اعلام کرده بود که مهم برای او موقعیت فعلی مشتریانش نیست و بازی در اروپا اولویت اصلی او نیست.

ایوینینگ نیوز مدعی شد ویدال حدود 35 میلیون پوند برای یونایتد آب خورده است که به ازای 3 میلیون پوند از این قرارداد اورا راهی تورین خواهد شد.

ویدال مصدومیت کوچکی در ناحیه ی زانوی خود داشت و به نظر می آید با رفع این مصدومیت او به زودی راهی انگلیس و شهر منچستر شو د تا مراحل نهایی و تست پزشکی انجام شود.

ون خال نیز به زودی وارد اولدترافورد خواهد شد و برنامه های آماده سازی تیم و خرید بازیکن با سرعت بهتری پیگیری خواهد شد.

خرید سه بازیکن مهم تا این لحظه عملکرد خوب وودوارد را نشان می دهد و البته به گفته ی کارشناسان یونایتد همچنان به خرید دو یا سه بازیکن دیگر نیاز مند است تا  بتواند شرایط خوب گذشته ی خود را پیدا کند.

 

۰ Comments