جایگزین مسیر

ویدال خروجش از یووه را تکذیب نکرد

by | خرداد , ۳۰ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران 

ارتوروویدال ستاره ی تیم ملی شیلی و باشگاه یووه در مصاحبه ای با روزنامه توتو اسپرت ایتالیا در مورد آینده اش همه چیز را مبهم دانست و مدعی شد به گزینه های دیگر فکر می کند و احتمال دارد از لیگ ایتالیا برود.

شیلی با وجو ستارگانی همچون ویدال و سانچز که هر دو هدف منچستریونایتد می باشند در یک گروه سخت توانسته صعود کند و در یک بازی برتر مدافع عنوان قهرمانی,اسپانیا را برد.

این ستاره ی 27 ساله بعد از دو فصل فوق العاده در یووه مشتریان بزرگی دارد و در لیست خرید اکثر تیم های بزرگ اروپا مانند منچستریونایتد و رئال مادرید می باشد.

پس از بازی خوب شیلی برابر اسپانیا,ویدال یک مصاحبه با روزنامه توتو اسپورت داشته است و در مورد آینده اش گفت:

“من در یووه می مانم و یا به تیم دیگری می روم اصلا مشخص نیست چرا که من پیشنهادات خوبی داشتم و مدیر برنامه ام به همراه یووه در حال بررسی می باشند و حال باید دید در نهایت چه اتفاقی می افتد.”

هنگامی که خبرنگار این روزنامه در مورد ملاک انتخاب تیم ویدال از او سوال کرد او گفت:

“برای من موقعیت حال حاضر یک تیم مهم نیست و من این موضوع را ثابت کردم چرا که هنگامی که از لورکوزن جدا شدم پیشنهاداتی از بایرن و ورتموند داشتم اما در نهایت راهی یووه شدم.

هواداران و تاریخ یک باشگاه برایم مهم است و نحوه ی برخورد یک باشگاه با یک بازیکن.”

به نظر می آید ون خال برای جذب ویدال اقدامکرده باشسد و حال باید دید بانوی پیر با فروش این ستاره مواففقیت می کند چرا که احتمال دارد آن ها پوگبا را هم از دست بدهند.

۰ Comments