جایگزین مسیر

ویدیچ: برای فصل جدید آماده خواهم بود

by | مرداد , ۱۵ , ۱۳۹۲

نمانیا ویدیچ می گوید بازی با AIK   برای یونایتد یک تست خوب بوده است، و اعتقاد دارد این بازی یک تمرین خوب برای افزایش آمادگی آنها در آستانه شروع فصل جدید است.

این اولین بازی ویدیچ با تیم اصلی یونایتد در این تابستان بود. حالا ویدیچ اعتقاد دارد که آماده است و با کمک سایر مدافعان یونایتد به استقبال فصل جدید می روند.

“خوشحالم که 90 دقیقه بازی کردم. مدت زیادی بود که این کار را انجام نداده بودم و الان خوشحالم. امیدوارم بعد از این بازی آمادگی کامل را کسب کنم و برای شروع لیگ آماده باشم. خیلی ناامیدکننده است که از بازی ها دور باشید. من تمرینات خوبی را انجام داده ام، اما بازی کردن چیز دیگری است. من امشب 90 دقیقه بازی کردم و ما دو بازی دیگر قبل از آغاز فصل داریم و امیدوارم بتوانم یک 90 دقیقه دیگر نیز قبل از فصل جدید  بازی کنم.”

ویدیچ که به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد، در مورد بازی گفت: “AIK خیلی خوب بازی کرد و ما را به زحمت انداخت. ما به آنها موقعیت های زیادی دادیم و باید هوشیاریمان در دفاع را افزایش دهیم. ما می توانیم روی این موضوع کار کنیم و آن را بهبود دهیم.”

این اولین بازی ویدیچ تحت هدایت مویس بود و ویدیچ از پیشرفت تیم زیر نظر رئیس جدید راضی است: “وقتی شما سرمربی را تغییر میدهید این به معنای تغییر تمرینها و آماده سازی برای بازیهاست. اما ما همان کار قبلی را انجام می دهیم. ما سخت تلاش می کنیم و دو بازی دیگر وقت داریم تا آمادگیمان را افزایش دهیم و آنوقت برای فصل جدید آماده خواهیم بود. ما واقعا خوب تمرین کرده ایم و حالا به این بازیها احتیاج داریم. اینگونه بازیها برای ما تست خوبی است. آنها در میانه های فصلشان هستند و فوتبال خوبی بازی می کنند. این بازی برای ما سخت بود. من همین را می خواهم. من این بازیهای سخت را قبل از شروع فصل می خواهم تا برای بازیهای بزرگ لیگ آماده شویم.”

۰ Comments