جایگزین مسیر

ویلسون آماده اتفاقات بزرگ در منچستریونایتد است

by | فروردین , ۲۰ , ۱۳۹۳

جیمز ویلسون پس از ارائه بازی هایی عالی در ترکیب تیم زیر 21 سال, توانست در بازی برابر نیوکاسل از چارچوب رقابت های لیگ برتر به عنوان بازیکن ذخیره به ترکیب اصلی شیاطین سرخ راه یابد.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – این ستاره 19 ساله اکنون یکی از بازیکنان ثابت تیم زیر 21 سال منچستریونایتد محسوب می شود.

او فصل جاری را ابتدا با بازی در ترکیب تیم 18 سال آغاز کرد و پس از درخشش در ترکیب این تیم, برای رقابت های لیگ جوانان اروپا به تیم زیر 19 سال نیز دعوت شد و در این رقابت ها نیز عملکرد خوبی به نمایش گذاشت تا به تیم زیر 21 سال راه یابد.

اکنون کلایتون بلکمور می گوید, تنها مانع بر سر راه ویلسون برای موفقیت در یونایتد, زمان می باشد.

او گفت:

جیمز بازیکن عالی است. من در تیم زیر 15 سال مربی او بودم و او فوق العاده عالی بود. در هر جلسه تمرینی, او گل های بی نظیری می زد.

من فکر می کنم تنها زمان نیاز است تا او به تیم اصلی راه یابد. او در زمان هایی که صاحب توپ است, بسیار سریع تصمیم می گیرد و می داند در هنگام شوت زنی چه اتفاقی در اطرافش رخ می دهد.

من بازی های بسیار زیادی از او دیده ام و می توانم بگویم که گاهی اوقات سخت است که او را در هدفی که برایش تعیین شده, نگه داشت زیرا او اغلب در نوک خط حمله بازی می کند و در میان دو مدافع وسط بازی می کند.

به همین خاطر تصاحب توپ برای او کار سختی است, اما او فرارهای خوبی دارد و شوت های خوبی نیز می زند.

صادقانه بگویم, او استعداد خاصی است و خوشبختانه, یک روز بزودی, او فرصت حضور در تیم اصلی را پیدا خواهد کرد.

۰ Comments