جایگزین مسیر

ویلسون از اینکه هت تریک کرده است, خوشحال است

by | اسفند , ۲۴ , ۱۳۹۲

جیمز ویلسون از اینکه در دیدار دو تیم زیر 21 سال یونایتد و ولورهمپتون 3 گل به ثمر رسانده است, خوشحال است و هدف خود را پیشرفت در ترکیب تیم زیر 21 سال منچستریونایتد گذاشته است.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – این مهاجم آینده دار به دلیل بیماری نتوانسته بود به ترکیب تیم ملی زیر 19 سال انگلستان راه یابد اما در دیدار تیم زیر 21 سال یونایتد برابر ولوز عملکرد خارق العاده ای به نمایش گذاشت.

ویلسون اولین بازیکن یونایتد محسوب می شود که در سه رده سنی برای یونایتد در فصل جاری بازی کرده است(تیم اصلی, تیم ذخیره ها یا تیم زیر 21 سال و تیم زیر 18 سال) و در چهار دیدار آخر تیم وارن جویس به میدان رفت است.

این مهاجم آینده دار پس از بازی برابر ولوز به شبکه باشگاه گفت:

بچه ها خوب بازی کردن و تلاش زیادی انجام دادند. ما هر روز در تمرینات سخت تلاش می کنیم و تنها به چنین عملکردهایی نیاز داریم تا با به ثمر رساندن گل های زیاد در بازی ها پیروز بشویم.

گل اول و دوم از جهاتی شبیه به هم بودند. سر صحنه گل اول من دیدم که مدافع حریف به سمت من می آید و سعی کردم از او دور شوم, در یک لحظه تصمیم گرفتم تا شوت بزنم و در صحنه گل آخر من هنوز در محوطه جریمه بودم و توپ به خوبی به من رسید و من آن را گل کردم.

حقیقتش را بخواهید, من بسیار زیاد روی شوت زدن هایم کار می کنم. من پس از جلسات تمرینی تیم, به تنهایی بسیار زیاد تمرین می کنم پیش از این نیز زمان اضافه دیگری را صرف تمرین بر روی ضربات آخرم می گذارم.

او از اینکه این فرصت را پیدا کرده است تا استعداد خود را نشان دهد خوشحال است و قصد دارد توجه دیوید مویز را به خودش جلب کند.

تجربه عالی بود. آن لحظه ای که شما قدم در میدان می گذارید, ورزشگاه فوق العاده را می بینید که تاریخ بی نظیری دارد, به همین خاطر عالی خواهد بود که بتوان آنجا بازی کرد. این تجربه خوبی است که در چنین ورزشگاه های بزرگی بتوان بازی کرد.

من تنها می خواهم تا جایی که می توانم برای تیم بازی کنم و اعتماد به نفس خودم را بالا نگه دارم, امیدوارم بتوانم خودم را به ترکیب تیم اصلی برسانم. من باید به بهترین ها امید داشته باشم.

من می توانم برای شما عدنان را مثال بزنم که سال گذشته در چنین سطحی بازی می کرد, من امیدوار هستم که بتوانم مثل او به تیم اصلی راه یابم.

جیمز ویلسون تا اینجای فصل 4 دیدار برای تیم زیر 21 سال و تیم ذخیره ها انجام داده است. او پنج بازی نیز در لیگ جوانان اروپا بازی کرده است و همچنین دو دیدار نیز در جام حذفی جونان برای یونایتد انجام داده است. در ترکیب تیم زیر 18 سال نیز او 8 بازی انجام داده است. اما چیزی که این آمار را قابل توجه می کند تعداد گل هایی است که برای یونایتد ویلسون در هر یک از این جام ها و رده های سنی زده است. ویلسون تقریبا در تمام این رقابت ها, به تعداد بازی هایی که انجام داده است توانسته برای تیمش گل بزند, یعنی آمار یک گل در هر بازی در مجموع بازی هایی که این مهاجم جوان در فصل جاری انجام داده است.

شما در ادامه می توانید به آمار گلزنی قابل توجه جیمز ویلسون در فصل جاری نگاه کنید:

تیم زیر 21 سال: 4 بازی و 4 گل

تیم ذخیره ها: 1 بازی و 1 گل

لیگ جوانان اروپا: 5 بازی و 5 گل ( 2 گل از روی نقطه پنالتی)

جام حذفی جوانان: 2 بازی و 2 گل

تیم زیر 18 سال: 8 بازی و 7 گل ( 1 گل از روی نقطه پنالتی)

ویلسون احتمالا روز دوشنبه هفته جاری در یک چهارم نهایی جام جوانان لنکشایر در بازی برابر بولتون واندرز برای تیم زیر 21 سال منچستریونایتد بازی خواهد کرد. شما می توانید این دیدار را از ساعت 23 به وقت تهران از شبکه رسمی باشگاه MUTV مشاهده کنید.

۰ Comments