جایگزین مسیر

ویل کین در آستانه تمدید قرارداد خود با منچستریونایتد

by | تیر , ۱۲ , ۱۳۹۳

ستاره جوان منچستریونایتد, ویل کین قصد دارد قرارداد بلند مدت جدیدی با منچستریونایتد به امضا برساند تا تحت هدایت لوئیز فن خال در الدترافورد باقی بماند.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – این بازیکن 21 ساله که سابقه بازی برای تیم لی زیر 21 سال انگلستان را دارد در دو فصل گذشته مرتبا به طور قرضی در ویگان و کوئینز پارک رنجرز توپ زده است. او اکنون قصد دارد قرارداد جدیدی با شیاطین سرخ به امضا برساند.

بر طبق گزارشات رسیده, این ستاره جوان احتمال داشت با توجه به علاقه برخی باشگاه های لیگ برتری همچون چلسی و تاتنهام از یونایتد جدا بشود, اما سایت گل مدعی شده است او هنوز فرصتی برای باقی ماندن در الدترافورد دارد.

یکی از گزینه های کین تمدید قرارداد با یونایتد و کار کردن تحت هدایت لوئیز فن خال می باشد. این مربی باتجربه هلندی سابقه درخشانی در پرورش جوانان دارد و در هر باشگاهی که حضور داشته است, بازیکنان جوان مطرحی همچون توماس مولر را به دنیای فوتبال معرفی کرده است.

کین نیز بدون شک امیدوار است تا موفقیت این بازیکنان را در یونایتد ادامه بدهد و بتواند به تئاتر رویاها راه یابد. اما کین در این راه کار سختی دارد و باید با بازیکنانی همچون رابین فان پرسی, وین رونی, دنی ولبک و چیچاریتو رقابت کند.

سران یونایتد در سال 2012 با ازدست دادن پل پوگبا اشتباه بزرگی مرتکب شدند, به همین خاطر احتمالا سران این باشگاه با حفظ ویل کین اجازه ندهند یک ستاره دیگر نیز باشگاه را ترک کند. پوگبا علی رغم 21 سال سن هم اکنون یکی از آینده دار ترین هافبک های اروپا محسوب می شود و به تیم ملی فرانسه نیز راه یافته است.

یونایتد پیش از این دفاع چپ 21 ساله خود زکی فرایرز را نیز پس از سه سال حضور در الدترافورد ازدست داده است. فرایرز سال گذشته با تاتنهام قرارداد امضا کرد.

به همین دلیل باشگاه برای جلوگیری از رخ دادن سناریویی مشابه احتمالا قرارداد ویل کین را تمدید کند. کین سابقه بازی برای تیم ملی کشورش در رده های زیر 21 سال و 19 سال را دارد. احتمالا در صورت تمدید قرارداد او بار دیگر به باشگاه دسته اولی دیگری قرض داده شود.

آیا شما نیز ترجیح می دهید ویل کین در یونایتد باقی بماند؟

۰ Comments