جایگزین مسیر

وین رونی برترین بازیکن ماه باشگاه شد

by | مهر , ۱۲ , ۱۳۹۲

وین رونی به انتخاب کاربران سایت باشگاه و حساب توبت باشگاه, برترین بازیکن ماه سپتامبر باشگاه شد.

.

.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – این مهاجم پس از به نمایش گذاشتن عملکردی فوق العاده در بازی های شیاطین سرخ در ماه گذشته, با اختلافی زیاد از سوی هواداران باشگاه, برترین بازیکن ماه باشگاه شد. او در ماه سپتامبر در مجموع بازی هایی که برای یونایتد در تمام رقابت ها انجام داد 5 گل توانست به ثمر برساند.

رونی به سایت رسمی باشگاه گفت: همیشه خوب است که هر جایزه ای ببری و درباره این جایزه که با آرای هواداران به من داده شده است, جایزه ای خاص است و چیزی است که من از بردن آن بسیار خوشحال هستم.

“من تنها خوشحال بودم که ماه گذشته به بازی ها برگشتم. تنها برگشتن به زمین بازی و بازی کردن اتفاق بی نظیری است و خوب بود که چند گل نیز به ثمر رساندم.”

وین چند عکس از مصدومیت سر خود در تمرینات در ماه گذشته منتشر کرده بود و احتمال می رفت به عنوان برترین بازیکن ماه سپتامبر انتخاب شود.

او گفت: گل مورد علاقه من, گلی بود که به کریستال پالاس زدم. آن گل, اولین گل فصل من بود و همیشه مهم است که اولین گلت را بزنی, زیرا این باور را به تو می دهد که می توانی به این روند ادامه دهی و گل های بیشتری بزنی.”

برندگان بازیکن ماه در فصل جاری می توانند به انتخاب خود, جایزه را به یک خیریه اهدا کنند, همزمان با اینکه لوح جدید را دریافت می کنند.

وین افزود: من این مبلغ را به خیریه  Young Enterprise در ترافورد اهدا می کنم. این خیریه به بچه های مدرسه ای مهارت های مهمی را یاد می دهد تا زمانی که نیاز به انتخاب یک شغل داشتند, برای آنها مفید باشد.

دانلود ویدیو گل های رونی در ماه سپتامبر و مصاحبه سایت باشگاه با رونی

دانلود

۰ Comments