جایگزین مسیر

وین رونـــی : ثبات کلید موفقیت باشــگاه است

by | اسفند , ۳ , ۱۳۹۱

وین رونی معتقد است که ثبات و استحکام دلیل موفقیت تیم در لیگ بوده و باعث شده که منچستر در حال حاظر با 12 امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم ، صدر نشین لیگ باشد.

وین رونی بازی با ردینگ را در جام حذفی به دلیل مشکل سینوس از دست داد اما تا کنون نقش کلیدی را در موفقیت تیم داشته.در مصاحبه ای وین رونی کلید این فرم فوق العاده یونایتد را فاش کرد.

وقتی از رونی خواسته شد که توضیح دهد ، چرا شیاطین سرخ در صدر جدول در حال یکه تازی هستند، وین پاسخ داد :”فکر میکنم به خاطر ثبات و یکپارچگی  و یکدلی است.ما در حال حاضر در این زمینه بهترین تیم شده ایم.

روشن است که این ما را در جایگاه خیلی خوبی قرار داده و وقتی که تیم های دیگر امتیاز از دست میدهند،ما سعی میکنیم که بازی را ببریم و یا بازی های زیادی را بازنده نباشیم.

فکر میکنم که روحیه تیم بودن و اشتیاق برای بردن همه به خاطر رییس است که 26 سال است در این جایگاه قرار دارد.بنابراین بازیکنان همه میدانند که ما چه میخواهیم و همه ما میخواهیم که برنده باشیم.

ما همه میخواهیم که این را با هم انجام دهیم،فرقی نمیکند که شما فیکس باشید یا یک تعویضی یا حتی روی نیمکت حضور نداشته باشی.اینجا هیچ دلخوری بین بازیکنان وجود ندارد، ما همه میخواهیم با هم کار کنیم و با هم ببریم”

۰ Comments