جایگزین مسیر

وین رونی عقیده دارد روملو لوکاکو برای منچستر یونایتد عالی است

by | شهریور , ۱۲ , ۱۳۹۶

پایگاه هواداران منچستر یونایتد-وین رونی پس از اینکه در تابستان از منچستر یونایتد جدا شد معقتد است که روملو لوکاکو برای منچستر یونایتد بسیار مناسب است.

لوکاکو در ماه جولای با رقم ۹۰ میلیون پوندی از اورتون به تئاتر رویاها پیوست و توانست خیلی زود تاثیر مثبت خود را روی بازی منچستر یونایتد بگذارد و عملکرد خوبی داشته باشد.

وین رونی در یک مصاحبه احتصاصی با talksport گفته است:

برای این منچستر یونایتد او بازیکن بسیار کاملی به شمار می رود.او قدرتمند , سریع و قوی است و گل های زیادی به ثمر می رساند بنابراین این به رشد این تیم کمک زیادی خواهد کرد.

این بازیکن ۳۱ ساله در دوران حرفه ای خود در منچستر یونایتد زیر نظر ۴ مربی کار کرد که یکی از آنها ون گال بود که در سال ۲۰۱۴ به عنوان مربی در تئاتر رویاها مشغول به کار شد و این ملی پوش سابق تیم ملی انگلیس معتقد است اگر ون گال زمان بیشتری داشت می توانست به موفقیت دست پیدا کند.رونی اضافه کرده است:

ون گال در دوران حضورش در منچستر یونایتد تاثیر زیادی روی تیم گذاشت.من معتقد هستم اگر او در تیم باقی می ماند بهتر می شد.او به تمام نکات ریز توجه خاصی داشت نه تنها در زمین مسابقه او به همه چیز توجه داشت.فکر می کنم کاری که در تیم انجام داد استاندارد های روز فوتبال را به بازیکنان حفظ کرد.او هر روز خواستار بهترین عملکرد ها بود.

پس از خروج ون گال از منچستر یونایتد خوزه مورینیو جانشین این مربی هلندی شد و وین رونی زیر نظر این مربی پرتغالی از زمان کمتری برای بازی کردن رو به رو بود گرچه رونی می گوید انتخاب مربی سابق چلسی گزینه درستی برای منچستر یونایتد بوده است.رونی گفت:

خوزه فصل گذشته به تیم اضافه شد و در لیگ تلاش خود را انجام می دادیم و به اندازه کافی بازیکنان با هم هماهنگ نبودند.بدیهی است که منچستر یونایتد در بازی هایش خوب عمل می کرد.من می توانم ببینم که خوزه به هر تیمی می رود برای موفقیت بزرگ به آن تیم پای می گذارد.

دوران وین رونی در منچستر یونایتد در ماه جولای به پایان رسید و با قراردادی دو ساله به گودیسون پارک منتقل شد اما این خبر باعث شد که کای پسر ۷ ساله وی به شوک بزرگی وارد شود.او ادامه داد:

او خوشحال بود.من چند روز قبل از این انتقال به او گفتم و او نیز به هم کلاس هایش این خبر را منتقل کرد اما زمانی که هنوز انتقال کامل نشده بود.

۰ Comments