جایگزین مسیر

وین رونی: فلینی در حال حاضر بهترین بازیکن دنیا برای رهایی از پرسینگ می باشد

by | فروردین , ۲۵ , ۱۳۹۴

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران:

کاپیتان منچستریونایتد و سه شیر ها پس از پیروزی مقدرانه تیمش مقابل منچسترسیتی در دربی روز یک شنبه به تمجید از مراون فلینی پرداخته است و به گفته وی فلینی میتواند کل تیم را از فشار پرسینگ رها کند.

فلینی در برابر منچسترسیتی عملکردی درخشان را از خود برجای گذاشت وی در طول بازی پرسینگ فشرده و سختی را که منچسترسیتی به خط هافبک و دفاع یونایتد وارد میکرد را خنثی میکرد و همین موجب شده بود که یونایتدی ها فضای بیشتری را برای بازیسازی در اختیار داشته باشند و از مالکیت توپ بیشتری برخوردار شوند.

کاپیتان منچستریونایتد گفت:

در فوتبال شما از خط دفاع به خط هافبک و سپس از خط هافبک به جلو می آیید و دست به حملات خواهید زد تا به گل برسید این یک امر طبیعی در فوتبال می باشد. اما زمانی که تیم حریف شما را پرس میکند این کار دشوار می شود. فلینی یک گزینه تاکتیکی و بسیار موثر در هر بازی است. او از اندام و جسه تنومند برخوردار می باشد و در توپ گیری فوق العاده عمل می کند و در نبرد های تن به تن معمولا پیروز است و زمانی که تیم حریف شما را پرس میکند وی آنها را به عقب میکشاند یا بهتر بگویم اجازه نمیدهد تیم حریف هیچ گونه پرسی را انجام دهد. شاید او بهترین بازیکن دنیا برای رهایی یک تیم از پرس می باشد. زمانی که او مارا از پرس آزاد میکند ما فضای بیشتری را در اختیار داریم و دست به حملات خطرناکی خواهیم زد.

رونی ادامه داد:

فصل گذشته فشار بسیار زیادی هم از نظر روانی و هم از نظر جسمی به فلینی وارد میشد او در اولین فصلش در یونایتد موفق نبود زیرا انتظارات از او بسیار بالا بود و باید ابتدا با شرایط منچستریونایتد آشنا میشد و البته فشار زیادی را باید تحمل میکرد اما تیم همیشه از او حمایت کرد و اکنون شرایط کاملا متفاوت شده و وی فرم واقعی خود را به دست آورده است و مهری کلیدی در سیستم فن خال می باشد.

وی افزود:

این فلینی با فلینی اورتون بسیار متفاوت است وی اکنون بسیار خوب بازی میکند و نشان داد که لیاقت مبلغی را که منچستریونایتد برای او داده بود را دارد. او برای ما مهره ای بسیار مهم می باشد و در پیروزی های اخیر یونایتد نیز نقش به سزایی را داشته است. ما با وجود فلینی در میدان میتوانیم هماهنگ تر و راحت تر بازی کنیم.!!!

۰ Comments