جایگزین مسیر

پاتریس اورا : فرگوسن به من گفت روزی مربی بزرگی خواهی شد

by | اردیبهشت , ۲ , ۱۳۹۴

پایگاه هواداران منچستر یونایتد در ایران- پاتریس اورا فاش ساخت که اسطوره ی منچستریونایتد سر الکس فرگوسن به او گفته است روزی مربی بزرگی خواهد شد.

این ملی پوش فرانسوی که در حال حاضر در یونتوس و سری A توپ میزند همیشه از او بعنوان بازیکنی وفادار در الدترافورد یاد میشود زیرا به موفقیتهای زیادی زیر نظر سرمربی اسکاتلندی یونایتد دست یافت.

اورا اخیرا در خصوص یک گفتگویی که با سر الکس 73 ساله داشته است صحبت کرده است :

اکنون احساساتی در من وجود دارند که در ابتدای دوران بازیم وجود نداشتند ، فرگوسن پیش از رفتنش مرا فراخواند به اتاقش . او گفت : پت میخواهم یک چیز بسیار مهم به تو بگویم. دو بازیکن در این تیم وجود دارند که در آینده مربیان بسیار بزرگی خواهند شد. آن دو ،  تو و رایان گیگز هستید.

این بازیکن فرانسوی در 7 سال حضورش در الدترافورد 5 عنوان قهرمانی لیگ ، 3 لیگ کاپ و 1 چمپیونزلیگ را بدست آورد. اورا تابستان گذشته تئاتر رویاها را ترک کرد و این فصل 19 بار در سری A برای یونتوس به میدان رفته و یک گل هم به ثمر رسانده است و با یووه در آستانه کسب یک عنوان قهرمانی دیگر این بار در لیگ ایتالیا است.

اورا افزود:

من بعضی از مدارج مربیگری را در منچستر طی کرده ام. دارم بقیه کارهایم را به آرامی پیش میبرم. میخواهم تمام مدارک مربیگریم را کامل کنم تا بعدش ببینم چه میشود.

اورا با 23 پاس کلیدی و یک پاس گل ، خلاق ترین مدافع یوونتوس در این فصل سری A بوده است.

۰ Comments