جایگزین مسیر

پاسخ نمانیا ماتیچ به شایعات انتقالش به یونایتد

by | آذر , ۸ , ۱۳۹۲

نمانیا ماتیچ شایعات پیرامون انتقالش به یونایتد را تکذیب کرد.

.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – ماتیچ که 20 میلیون یورو ارزش گذاری شده است, گفته می شد هدف یونایتد پنجره نقل و انتقالات می باشد و خبرهایی منتشر شده بود مبنی بر اینکه تیم استعدادیابی یونایتد بازی این هافبک را زیر نظر گرفته است.

ماتیچ در بازی اخیر بنفیکا در لیگ قهرمانان در برابر اندرلشت که به برتری 3 بر 2 عقاب ها انجامید, موفق به گلزنی شد. او توانست با ضربه سر ضربه ایستگاهی بازیکنان بنفیکا را به گل تبدیل کند. اخیر شایعاتی منتشر شده است مبنی بر اینکه ماتیچ هدف اصلی یونایتد در پنجره نقل و انتقالات زمستانی می باشد.

ماتیچ در این باره گفت: من تنها درباره باشگاهم فکر می کنم و در اینجا بسیار خوشحال هستم.

از زمانی که ماتیچ از چلسی به بنفیکا منتقل شد, عملکرد عالی در این تیم پرتغالی داشته است و در فصل گذشته بازیکن برتر لیگ پرتغال لقب گرفته است.

هافبکی دفاعی که خصوصیات تهاجمی دارد و بازیکنی نامیده می شود که می تواند کمک بسیاری به خط هافبک یونایتد کند و با بازی هایی که در بنفیکا انجام داده, تا حدودی می توان گفت کمک خوبی برای تیم دیوید مویز می تواند باشد. ماتیچ قیمت بسیاری نیز ندارد و می توان با مبلغی مناسب او را به خدمت گرفت.

دیوید مویز به طور واضح گفته است که در پنجره نقل و انتقالات چند خرید انجام خواهد داد و استعدادیاب های یونایتد بازی این بازیکن 25 ساله را زیر نظر دارند و او یکی از اهداف اصلی مویز می باشد.

به نظر شما منچستریونایتد باید برای خرید ماتیچ اقدام کند؟

۰ Comments