جایگزین مسیر

پدی مک نیر گفت که ریو فردیناند از بازیکنان مورد علاقه زندگی اش است

by | آذر , ۱۵ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستر یونایتد در ایران :

مدافع اهل ایرلند شمالی منچستر اذعان کرد که ریو فردیناند و سرخیو راموس از دفاع های مورد علاقه او می باشند.

این فصل شاهد تغییرات قابل توجهی در خط دفاع یونایتد بوده ایم.در تابستان آن ها سه دفاع اصلی و با تجربه خود یعنی ویدیچ و فردیناند و اورا را از دست دادند و آن طور که باید سراغ گزینه مطرحی برای جای گزینی آن ها نرفتند.

جانی اوانز و کریس اسمالینگ و فیل جونز نیز جز آن دسته بازیکنانی بودند که زیاد مصدوم می شدند و فن خال تنها به خرید مارکوس روخو بسنده کرد. اما منچستر یونایتد هیچ واهمه ای نداشت از اینکه در فصل جاری دو بازیکن جوان خود یعنی تایلر بلاکت و پدی مک نیر را به تیم اصلی اضافه کند و به آن ها میدان دهد.

آن ها از این کار مایوس نشدند زیرا پدی مک نیر در طی بازی هایی که انجام داده است فوق العاده عمل کرد و قبل از وقوع مصدومیت های زیاد در خط دفاع یونایتد کسی فکرش را نمی کرد که چنین بازیکنی وجود داشته باشد. به خاطر عملکرد درخشان خود او توانسته است به تیم ملی کشورش نیز دعوت شود.

اکنون او در فیسبوک به سوال کاربران درباره بهترین دفاع وسط های دنیا جواب داده است.این کار تنها یک پرسش و پاسخ ساده بود و پدی به ریو فردیناند و سرخیو راموس اشاره کرد و از ریو فردنیاند نیز تعریف نمود.

پدی گفت :

به طور قطع دفاع هایی که محبوب من هستند ریوفردیناند و سرخیو راموس می باشند.من با ریو زمانی که اینجا بود چندین بار تمرین کردم و نکاتی را نیز از او یاد گرفتم.راموس نیز واقعا بازیکن فوق العاده ای برای رئال مادرید است .او از نقطه نظر فوتبالی چیزی فراتر از دفاع می باشد.

۰ Comments