جایگزین مسیر

پرسش روز: مفید ترین و بی فایده ترین بازیکنان یونایتد!

by | اسفند , ۱۷ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران:

کدام یک از بازیکنان یونایتد برای تیم مفید ترند و کدام یک نا مفید ترین؟!

یونایتد تا به اینجای فصل در رده چهارم جدول قرار دارد و خودش را پایین تر از چلسی و سیتی و ارسنال میبیند.حال با این حساب شیاطین سرخ روی کاغذ عملکرد عالی داشته اند اما این به تنهایی رضایت بخش نیست.

عملکرد بازیکنان یونایتد چندان رضایت بخش نبوده است! شیاطین سرخ مهره های بزرگ و عالی را در اختیار دارند اما با ضعفهایی نیز در خط دفاع روبرو هستند.

حال این پرسش به وجود خواهد امد که مفید ترین و نا مفید ترین بازیکنان یونایتد در فصل جاری کدام یک بوده اند و ایده ال ترین ترکیب برای شیاطین سرخ کدام است؟!

کدام یک از بازیکنان یونایتد در پست خودشان بهترین هستند و برای یونایتد مفید خواهند بود؟

سرمربی هلندی شیاطین سرخ لوئیز فن خال تا کنون ترکیب های زیادی را انتخاب کرده است و بازیکنان را در پست های مختلفی به کار میبرد ولی ایا واقعا این کار درست؟! ایا یونایتد نمیتواند بهترین ترکیب خود که شامل بازیکنانی است که وجودشان برای یونایتد پیروزی بخش خواهد بود را وارد میدان کند و نتیجه بگیرد؟!

یونایتد تا به اینجای فصل 82% از بازی هایی را که پدی مک نیر در ان فیکس بوده است و بازی کرده است را برده است و در مقابل فقط 31% از بازی هایی را که فیل جونز در ترکیب بوده است را پیروز شده است. پس با این حساب پدی مک نیر بازیکن بسیار مفیدی برای یونایتد بوده است.

حال در پایین ما ترکیبی را اعلام خواهیم کرد که یونایتد با توجه به بازیکنانی که در ان ترکیب حضور دارند شانس بیشتری برای پیروزی را در اختیار خواهد داشت!

در پایین میتوانید میزان تاثیر گذاری بازیکنان یونایتد در پیروزی های تیم را مشاهده بفرمایید.

.

.

با این حساب و با توجه با امار بالا شاید ترکیب زذیر ترکیبی موفقیت امیز و ایده ال برای یونایتد باشد.

.

CapturePNG.

نظر شما در مورد ترکیب بالا چیست؟ ایا این ترکیب میتواند ترکیبی ایده ال برای یونایتد باشد؟

۰ Comments