جایگزین مسیر

پریرا قرارداد خود را تمدید کرد

by | شهریور , ۱۱ , ۱۳۹۶

پریرا قرارداد خود را تمدید کرد

پایگاه هواداران منچستر یونایتد – باشگاه منچستر یونایتد مفتخر است که اعلام کند آندراس پریرا قرارداد خود را تمدید کرد؛ بدین طریق وی تا ژوئن ۲۰۱۹ در باشگاه یونایتد باقی خواهد ماند. در این قرارداد بند تمدید یک ساله گنجانده شده است.

پریرا، ۲۱ ساله، از ۱۶ سالگی در باشگاه یونایتد حضور دارد. وی از رده ی زیر ۱۸ سال به بالا، در تمام رده ها بخصوص برای تیم اصلی بازی کرده است. هم اکنون وی با قرارداد قرضی یک ساله در تیم والنسیا و لیگ اسپانیا بازی می کند.

ژوزه مورینیو در این باره گفت:

آندراس، هم اینک نیز بازیکن خیلی خوبی محسوب می شود. او بازیکنی جوان با توانایی های طبیعی فوق العاده و نگرش درست جهت پیشرفت فوتبال می باشد. او توانایی این را دارد که یکی از بازیکنان بزرگ آینده ی تیم باشد؛ در این مورد شک ندارم.

آندراس پریرا گفت:

خرسندم که قرارداد خود را با چنین باشگاه بزرگی تمدید کردم. سرمربی در حال پی ریزی و ساختن تیمی فوق العاده است و می خواهم که هر چه سریع تر بخشی از این پروژه باشم. می خواهم که پیشرفت این فصل خود را در والنسیا ادامه دهم. امیدوارم که هر چه زودتر فرصت و دقایق مناسب بازی در زمین به من برسد. می خواهم که از سرمربی، به خاطر کمک ها، راهنمایی ها و اعتمادی که به من داشت، تشکر کنم.

۰ Comments