جایگزین مسیر

پل اسکولز: حذف شدن یونایتد مرا متعجب نکرد

by | آذر , ۱۸ , ۱۳۹۴

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – یونایتد با شکست در دیدار برابر ولفسبورگ در گروه B سوم شد و راهی رقابتهای لیگ اروپا شد. پل اسکولز در آنالیز بازی منچستریونایتد پس از خروج از لیگ قهرمانان در شبکه BT Sport گفت:

برای من این یک فاجعه نیست زیرا از آن شگفت زده نشدم. این تیمی است که تقریبا در تمام بازیهایش در لیگ قهرمانان افتضاح بوده است و این وضعیت در چنین گروه {آسانی} شوکه کننده است.

این دو تیم را ببینید کدامیک از آنها ( آیندهوون و ولفسبورگ) به دور یک چهارم نهایی صعود خواهند کرد؟ من فکر میکنم هیچ کدام…هر دوی آنها با هر حریفی که در مرحله ی بعد روبرو شوند حذف خواهند شد!

یونایتد مانند یک تیم متوسط بود و با یک تیم متوسط شما نمایش متوسطی خواهید داشت.

میتوان گفت آنها آنطور که باید خرید نکرده اند. به نظر من گلزنی بزرگترین مشکل تیم است. وقتی به یک جوان ۲۰ ساله (آنتونی مارسیال) برای گلزنی اتکا میکنید این تصمیم درستی نیست. باید یک گلزن مطمئن در تیم وجود داشته باشد ولی همانطور که در آغاز فصل دیدیم گلزنان مطمئن تیم را ترک کردند. این جایی است که یونایتد در آن مرتکب اشتباه شده است.

من یقین دارم که مارسیال تبدیل به بازیکن درخشانی برای یونایتد خواهد شد تنها فاکتوری که او کم دارد خصلت قاتل بودن در گلزنی است اما شانس اینکه در آینده این خصلت را نیز بدست بیاورد وجود دارد. با این حال آنها نمیتوانند به یک بچه ی ۲۰ ساله تکیه کنند مخصوصا زمانیکه ۲۵۰ میلیون پوند هزینه کرده باشند!

فکر میکنم فن خال با توجه به مصدومیتهایی که امروز تیم با آن روبرو بود در شرایط عالی قرار نداشت اما باید گفت بازیکنان جوانی که امشب بازی کردند خوب ظاهر شدند.

Ψ

 

 

۰ Comments