جایگزین مسیر

پل اینس:منچستریونایتد “مشکل اساسی” دارد

by | بهمن , ۲۷ , ۱۳۹۲

به نقل از تاک اسپورت, پس از شروع ضعیف شیاطین سرخ در لیگ, ستاره سابق منچستریونایتد, پل اینس می گوید تیم دیوید مویز ” مشکل اساسی” دارد.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – این بازیکن سابق یونایتد می گوید تیم کنونی یونایتد فاقد یک رهبر است و از زمانی که کاپیتان افسانه ای این تیم روی کین در سال 2005 الدترافورد را ترک کرده است, تیم یونایتد دیگر همانند آن تیم نبوده است.

شیاطین سرخ که مدافع عنوان قهرمانی لیگ در فصل جاری می باشند اکنون در رده 7 جدول قرار دارند و به نظر می سد هنوز سایه سنگین حضور سر آلکس فرگوسن پس از بازنشستگی این مربی افسانه ای در پایان فصل گذشته بر روی تیم قرار دارد.

اینس معتقد است اگر مویز می خواهد تیم را بالا بکشد باید کار اساسی انجام دهد, او در ابتدا باید به دنبال بازیکنی باشد که در زمین دیگر بازیکنان را هدایت کند.

اینس به تاک اسپورت گفت:

رایان گیگز به پایان دوران بازیگری خود می رسد, پل اسکولز بازنشسته شده است. در تیم بازیکنان بسیار زیادی وجود دارند که برای مدت بسیار طولانی آنجا بوده اند. آنها بازیکنان باتجربه ای هستند که از گذشته تا به امروز با یونایتد بوده اند.

آنها هیچ رهبری ندارند. این مسئله اساسی است. چلسی بازیکنی مثل جان تری و گری کاهیل را دارد, رهبرانی مناسب که منچستریونایتد ندارد.

هافبک سابق یونایتد می گوید او انتظار ندارد سرنوشت یونایتد به این زودی ها تغییر کند, او پیش بینی می کند که زمانی بیش از یک سال نیاز باشد تا همه چیز را درست کرد.

من فکر نمی کنم شما بهترین تیم منچستریونایتد را بتوانید ببینید و مویز مویز باید برای یک سال دیگر و یا حتی یک سال و نیم دیگر تلاش کند. او باید تغییرات بسیاری انجام دهد, نه فط یک یا دو یا سه بازیکن که سر آلکس فرگوسن چنین کاری انجام می داد. او 7 یا 8 بازیکن در تیم دارد که باید عوض شوند. آنها باید به مویز زمان بدهند تا تیم را بسازد. او مجبور است که کل تیم را عوض کند.

آنها باید به او زمان بدهند. مویز وظیفه بزرگی برای نوسازی تیم دارد که باید انجام بدهد. او احتمالا بازیکنان بسیار زیادی را در تابستان ازدست خواهد داد. چه کسی می داند, چه اتفاقی سر وین رونی خواهد افتاد؟ رابین فان پرسی یک سال دیگر مسن تر می شود.

۰ Comments