جایگزین مسیر

پل پوگبا: منچستر باید به روزهای اوج باز گردد

by | مرداد , ۲۱ , ۱۳۹۶

پایگاه هواداران منچستر یونایتد – پل پوگبا دوباره عنوان  کرده است که  منچستر یونایتد باید به روز های اوج برگردد و  بزرگ شود.

به نقل از منچستر اونینگ نیوز یونایتد از سال ۲۰۱۳ موفق به فتح لیگ برتر نشده است با این حال آنها فصل گذشته  لیگ اروپا را در اولین فصل حضور  خوزه مورینیو در باشگاه به دست آوردند.

حالا پل پوگبا می گوید که یونایتد باید بیشتر تلاش کند تا خود را در بالا ترین سطح  قرار دهد. او به اسکای اسپورت  گفت:

“ما منچستر یونایتد هستیم و می خواهیم به منچستر یونایتد بزرگ بازگردیم.” “ما می خواهیم جایزه های بیشتری را کسب کنیم و در لیگ برتر بهتر عمل کنیم و ما خوشحال هستیم که دوباره در لیگ قهرمانان حضور داریم ما در اینجا برای انجام کارهای فوق العاده ای هستیم

او افزود:

“آیا من باید بیشتر از یک رهبر باشم؟ نه، من فقط خودم هستم”.  صحبت میکنم، بازیکنان را تشویق میکنم. من اکنون ۲۴ سالم هستم، اما زمانی که در زمین هستید، هیچ سنی وجود ندارد. “وقتی که من جوان بودم، همین کار را انجام دادم، یک فصل خوب برای من، برنده شدن در همه چیز است، یک بازیکن زمانی عالی کار میکند که تیم عالی است.

او معتقد است که ورود اعضای   جدید  به تقویت یونایتد کمک شایانی خواهد کرد

او گفت:

“او [لوکاکو] در  پیش فصل  خوب بود.” “گل زدن، این چیزی است که ما از او انتظار داشتیم. “ما در مورد فصل گذشته صحبت کردیم، از اینکه یک روز ما با هم بازی میکنیم و این فصل این  اتفاق افتاده است، من بسیار خوشحالم. ما رابطه خوبی داریم

ماتیچ ، شما می توانید ببینید که او سخت کار کرده است،  ما خوشحال هستیم

درباره لیندلوف:

ویکتور،  می توانید کیفیت  او را به زودی ببینید. ما یک گروه بسیار خوب در اختیار داریم

۰ Comments