جایگزین مسیر

پنج هدف ون خال از گروه G در جام جهانی

by | خرداد , ۱۹ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران

جام جهانی یک ویترین است تا بتوان بهترین های دنیا در یک قاب دید و این بهترین فرصت برای بررسی اهداف مد نظر یک باشگاه است.یونایتد به نظر می اید قصد خرید چندین بازیکن را دارد و با توجه به حضور المان و پرتغال در گروه هفتم جام جهانی,هواداران یونایتد باید توجه زیادی به این گروه داشته باشند چرا که 5 هدف اصلی ون خال در این گروه می باشند.

1.مت هوملس

مرد اصلی خط میانی المان و دورتموند اصلی ترین گزینه ی ون خال برای پر کردن خلا ویدیچ و فردیناند می باشد.این مدافع 25 ساله یکی از با ثبات ترین و کامل ترین مدافعان جهان می باشد و در صورت خرید او,منچستریونایتد بر خلاف فصل گذشته نباید به هیچ وجه نگران دفاع تیم خود باشند.خرید او می تواند یک موفقیت بزرگ برای ون خال و وودوارد باشد و به نظر می اید شیاطین سرخ حاضرند تا 30 میلیون پوند بابت او بپردازند.

2.تونی کروس

گویا کروس هنوز مد نظر ون خال می باشد.او که رکورد دار تعداد پاس درست در اروپا می باشد گویا از بایرن جدا خواهد شد و باید دید در نهایت منچستریونایتد موفق به جذب او می شود و یا مشتری جدید او رئال مادرید می تواند او را به دست اورد.

ون خال قصد دارد با خرید او خلا موجود پس از خداحافظی اسکولز افسانه ای را پر کند.اخرین خبر ها حاک از ان است یونایتد تا 25 میلیون یورو برای او حاضر است بپرازد.

3.مارکو رویس

بهترین خریدی که ون خال می تواند انجام دهد همین رویس24 ساله است.البته او در جام جهانی همراه المان حضور ندارد و باید دید وودوارد می تواند در حین جام جهانی او را راضی به این انتقال بکند.او یکی از بهترین های دنیا می باشد و بی جهت نیست که ون خال تا 40 میلیون یورو می خواهد برای او بپردازد و حقوقی بیش از 3 برابر از انچه که در وستفالن می گیرد به او پیشنهاد داده است.

4.توماس مولر

با توجه به سابقه ی ون خال در بوندس لیگا و بایرن مونیخ طبیعی است که اهداف زیادی را از دو تیم مطرح المان مد نظر داشته باشد.

توماس مولر با امدن پپ گواردیولا جایگاه همیشگی خود را از دست داده است و به نظر می اید مایل باشد به مربی سابق خود بپیوندد.ون خال برای او اقدام هم کرده است ودر هفته ی گذشته پیشنهاد 25 میلیون یورویی خود را برای این مهاجم 24 ساله فرستاده است.

5.کاروالیو

جوان تنومند اسپورتینگ لیسبون حدوا هفت ماه است که تحت نظر استعدادیابهای یونایتد می باشند و به نظر می اید همانطور که مویس خواهان او بود,ون خال نیز برای جذب او علاقه نشان داده است.گر چه بارها هم خود کاروالیو و هم رئیس باشگاه پرتغالی انجام هر گونه انتقال را تکذیب کرده اند ام در صورت یک پیشنهاد 45 میلیون یورویی بعید است انها به این انتقال تن ندهند.

 

البته در این مقاله به نام هایی مانند شواینی و کریستیانو رونالود نیز اشاره شده بود اما پنج هدف اصلی یونایتد این بازیکنان معرفی شدند.

شما با خرید کدام یک موافقید؟

 

۰ Comments