جایگزین مسیر

پورتو برای مانگلا 36 میلیون می خواهد

by | تیر , ۱ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران

به گزارش روزنامه ی اکیپ فرانسه,باشگاه پورتو برای فروش مدافع 23 ساله ی فرانسوی خود کمتر از مبلغ 36 میلیون یورو را بررسی نخواهد کرد وتنها با این مبلغ اجازه ی خروج این مدافع تنومند را می دهد.

مانگلا با بازی های خوب خود مد نظر باشگاه های بزرگی در اروپا می باشد و به نظر می آید او در این تابستان از پورتو جدا شود و پورتو هم برای فروش او می خواهد بیشترین سود را بکند و خواهان 36 میلیون یورو برای او می باشند.

منچستریونایتد,منچستر سیتی,آرسنال و بارسلونا اصلی ترین مشتریان او از دید اکیپ می باشند.

با توجه به ضعف شدید ون خال در میانه ی دفاع احتمالا ون خال راضی شود این مبلغ را برای مانگلا بپردازد چرا که او نشان داده است توانایی بالایی دارد و در فصل گذشته از لحاظ آماری یکی از بهترین های اروپا بوده است.

او فصل گذشته 46 بازی برای پورتو انجام داد و پورتو در 22 بازی توانست دروازه اش را بسته نگه دارد و او تنها 6 کارت زرد و یک قرمز گرقت که آمار خوبی است.او در فصل گذشته تنها 20 روز به علت مصدومیت از  میادین دور بود و نشان داده است قدرت بدنی بالایی دارد و می تواند در لیگ جزیره خوب کار کند.

مانگلا یکی از اهداف مویس بود و مویس دو بار برای تماشای بازی او رفته بود و به نظر می رسد هنوز هم مد نظر باشگاه منچستریونایتد است.

حدود 10 روز پیش همین روزنامه اکپ مدعی شد,مانگلا منچستریونایتد را به باشگاه های دیگر ترجیح می دهد و مجددا این حرف خود را تکرار کرد و اعلام کرد او حضور در اولدترافورد را خواهان است.

شما با خرید مانگلا موافقید؟

۰ Comments