جایگزین مسیر

پوشش زنده کنفرانس مطبوعاتی لوئیز فن خال

by | تیر , ۲۶ , ۱۳۹۳

با پوشش زنده اولین کنفرانس مطبوعاتی لوئیز فن خال در مقام سرمربی منچستریونایتد در خدمت شما هستیم. این پست لحظه به لحظه آپدیت خواهد شد.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – کنفرانس مطبوعاتی لوئیز فن خال در منچستریونایتد تا دقایقی دیگر آغاز خواهد شد و این مربی درباره اهداف و کارهایی که می خواد در یونایتد انجام دهد, صحبت خواهد کرد.

خبرنگاران را در سالن کنفرانس کم کم جمع می شوند و دوربین های شبکه منچستریونایتد در مکان خود مستقر می شوند تا کنفرانس به صورت زنده از شبکه باشگاه پخش شود.

شما می توانید کنفرانس مطبوعاتی فن خال را به صورت زنده از لینک زیر مشاهده کنید:

لینک پخش

[highlight]لینک پخش کنفرانس با کیفیت پایین[/highlight]

لینک پخش

هم اکنون در حالی که همه منتظر ورود فن خال هستند, تصاویری از مستند شبکه منچستر درباره فن خال بر روی صفحه بزرگ نمایش پخش می شود.

سر بابی چارلتون در الدترافورد حضور دارد تا از سرمربی جدید استقبال کند. برای استقبال از مربی سابق تیم ملی هلند, مراسمی همانند فرش قرمز مهیا شده است.

همه آماده هستند تا لوئیز فن خال در ساعت 18:30 دقیقه وارد سالن کنفرانس شود. خبرنگاران مشتاقانه منتظر ورود او هستند.

در پشت صحنه تصاویر انحصاری گرفته می شود تا شما بتوانید از طریق رسانه های خبری باشگاه در آینده ای نزدیک آنها را مشاهده کنید.

در اولین عکس سر بابی چارلتون در کنار رئیس جدید باشگاه در حالی که پیراهن جدید تیم را در دست گرفته اند, حضور دارد.

سر بابی چارلتون هم اکنون از صحنه خارج می شود تا سرمربی جدید خودش را برای صحبت با خبرنگاران آماده کند.

[highlight]کنفرانس شروع شد[/highlight]

فن خال: این افتخار بزرگی برای من بود که اولین قدم هایم را در ورزشگاه الدترافورد با سر بابی چارلتون بردارم.

فن خال هیچ پیش بینی درباره آینده نمی خواهد انجام دهد اما منتهای کوشش خود را به کار خواهد گرفت. او تایید کرد که یونایتد بزرگترین باشگاه در دنیا است و خرید لوک شاو و آندر هررا او تایید کرده است.

رئیس خطاب به خبرنگاران صحبتی داشت و در ادامه گفت: همه بازیکنان کاندیداهای احتمالی کاپیتانی هستند. این مسئله برای من بسیار اهمیت دارد. بنابراین من به زمان نیاز دارم. تصمیمات سریع همیشه خوب نیستند.

فن خال توصیه هایی به سیستم پرورش جوانان باشگاه خواهد داد, اما تاکید می کند که این کار بلند مدتی است. ” نیکی بات در حال حاضر به ما کمک می کند. ما برای پل اسکولز نیز پستی پیدا خواهیم کرد و همچنین برای فیل نویل نیز پستی تعیین می کنیم. این کاری است که ما می خواهیم انجام بدهیم. ما باید خودمان را با کیفیت این افراد هماهنگ کنیم. کار اسانی نیست. ما باید با آنها تک تک صحبت کنیم و به همین دلیل ما باید صبر کنیم و ببینیم چه اتفاقی رخ می دهد.

درباره اینکه چرا به تعطیلات نرفته است. ” زمانی که چنین چالشی روبروی من است, نمی گذارم ازدست برود. انجام این کار نیز برای من تعطیلات ایت. من روش کاری خودم را دوست دارم. جایگاه چهارم هرگز هدف من نیست تنها جایگاه اول, اما باید با بازیکنان کار کنم.

درباره سبک او: من فردی دموکراتیک هستم نگاهی احساس به بشر دارم. البته من شخصیت قوی دارم. اما شخصیت دیگران بیشتر اهمیت دارد. این نکته کلیدی شخصیت من است. “آنهایی که می گویند او فرد مستبدی است, عادلانه سخن نمی گویند زیرا رسانه ها می خواهند آن جنبه از شخصیت من را نشان دهند. زمانی که شما حرفتان را بارها تکرار می کنید, همه آنگونه فکر می کنند.

من فلسفه قوی دارم و هر سال تمرین می کنم تا این فلسفه را تایید کنم. سر آلکس نیز فلسفه قوی داشت و من فکر می کنم فلسفه او بسیار خوب بود. فرگی به او تبریک گفته است و با هم قهوه ای نوشیده اند.

ما همیشه نوشیدنی داریم زمانی که وقت صحبت صمیمانه می رسد. ما همدیگر را خوب می شناسیم. من با او قهوه و نوشیدنی خورده ام.

زمانی که از او درباره هیجانش برای قبول این سمت پرسیده شد: سخت است که توصیفش کنم. من دو روز است که اینجا هستم و با افراد بسیار زیادی دیدار داشته ام. زمانی که شما چنین افرادی را می بینید, عاشق این باشگاه می شوید. این باشگاه خانواده بزرگی است و آنها انتظارات بسیار زیادی از من دارند. آنها وقتی با فلسفه من آشنا شدند بسیار هیجان زده شده بودند. آیا من نیز می توانم انتظارات آنها را برآورده سازم؟ من فکر می کنم می توانم زیرا این باشگاه بسیار باعظمت است. البته به همان اندازه نیز کار در اینجا سخت تر از هر باشگاه دیگری است.

درباره وین رونی و بازیکنان باتجربه: من هیچ وقت با مفهوم بازیکن باتجربه کنار نیامده ام. زیرا من بارها نیز به رسانه ها گفته ام که پسری همانند کلارنس سیدورف با 16 سال سن در تیم من بود و من به او فرصت اولین بازی در آژاکس را دادم و گاهی اوقات او بسیار باتجربه تر از بازیکنی با 30 سال سن کار می کرد. همیشه عملکرد بازیکن به شخصیت او بستگی دارد. شما رونی را مثال زدید اما کریک مثلا روز گذشته مصدوم شد, این مسئله نیز اتفاق بدی برای ما بود زیرا او بازیکن باتجربه ای است.

یونایتد باشگاه بزرگی است زیرا شهرت فراوانی در سراسر جهان دارد. در ورزش شما هیچ وقت بزرگترین باشگاه نیستید, زیرا هر فصل شما باید این مسئله را به اثبات برسانید. سال گذشته شما هفتم شدید به همین خاطر باشگاه شما بزرگترین تیم نیست. اما همچنان در سراسر جهان شناخته شده است. زمانی که من در چین یا برزیل بودم و مربی تیم ملی هلند بودم, مردم درباره یونایتد صحبت می کردند. این مسئله تفاوت را رقم می زند. انتظارات زیادی وجود دارد اما در عین حال این کار چالش بزرگی نیز است.

 به نظر می رسد کریک مصدوم شده است. ما اخبار تکمیلی درباره مصدومیت او را متعاقبا به اطلاع شما خواهیم رساند.

هم اکنون کنفرانس به اتمام رسید و مصاحبه انحصاری MUTV HD  با فن خال در حال تصویربرداری است.

ممنون که تا این لحظه با ما همراه بودید

۰ Comments