جایگزین مسیر

پوگبا: حرکت احمقانه‌ای از من سر زد

by | آبان , ۱۲ , ۱۳۹۹

کانون هواداران منچستریونایتد – شیاطین سرخ شب گذشته در الدترافورد به آرسنال باختند و توپچی پس از سال ۲۰۰۶ اولین پیروزی خود در الدترافورد را جشن گرفتند.

پل پوگبا با بی احتیاطی در محوطه جریمه بر رو هکتور بیرین خطا کرد و مایک دین به نفع شاگردان میکل آرتتا پنالتی گرفت و پیر امریک اوبامیانگ توانست تنها گل بازی را به ثمر رساند و پس از ۱۴ سال اولین پیروزی خود را در خانه شیاطین سرخ بدست آورند.

هافبک فرانسوی در مصاحبه پس از بازی به این مسئله پرداخت و به اشتباه خود اعتراف کرد.

فکر می‌کردم توپ را خواهم زد ولی اینطور نشد. با دادن پنالتی باعث شدم که امروز گل دریافت کنیم. شاید چون نفس کم آورده بودم، چنین اشتباه احمقانه‌ای از من سر زد.

ما باید عملکرد بهتری داشتیم. تیم باید عملکردی بهتری داشته باشد که این قضیه باید از من شروع شود. و ما باید ایجاد موقعیت بهتر عمل کنیم.

پل پوگبا تا اینجا فصل عملکرد ضعیفی داشته است و با این هفته گذشته در لیگ قهرمانان مقابل لایپزیش درخشید، ولی با عملکرد ضعیفش مقابل آرسنال ممکن است دوباره خود را بر روی نیمکت ببیند.

شیاطین سرخ در هفته آتی در مسابقات لیگ قهرمانان اروپا به مصاف باشاک شهیر ترکیه خواهد رفت و سعی خود را برای بازگشت به روند پیروزی و همچنین ۹ امتیازی شدن در جدول گروه H مسابقات خواهد کرد.

۰ Comments