جایگزین مسیر

پوگبا و یک پیشنهاد نجومی دیگر از سوی سران یونایتد

by | دی , ۸ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران:

یونایتد قصد دارد در تابستان بعدی یک پیشنهاد نجومی دیگر را به همراه پیشنهاد 120 میلیون پوندیشان ارائه دهد و انها قصد دارند پوگبا را نیز به الدترافورد بازگردانند.

پس از انکه خبرگذاریها خبر از پیشنهاد 120 میلیون پوندی یونایتد به رئال مادرید برای به خدمت گرفتن گرت بیل را دادند حال تمامی انگشت ها به سوی پل پوگبای فرانسوی که خود محصول اکادمی منچستر یونایتد میباشد نشانه گرفته شده است و اکثر خبر گذاری ها چند لحظه پیش خیر از پیشنهاد 40 میلیون پوندی یونایتد یوونتوس برای به خدمت گرفتن پل پوگبا را دادند.انها همچنین اعلام کردند که یونایتد در تابستان بعدی بودجه عظیمی را در اختیار دارد و به راحتی میتواند پیشنهاد 120 میلیون پوندی اش را نیز ارائه دهد.

با توجه به خبرگذاری تلگراف,منچستر یونایتد قصد دارد در تابستان اینده با پیشنهاد بالای 100 میلیون پوند گرت بیل را به خدمت بگیرد انها همچنین قصد دارند تا با یک پیشنهاد وسوسه انگیز دیگر پل پوگبای فرانسوی را نیز به الدترافورد برگردانند و گفته میشود که سران منچستریونایتد در اولین اقدام پیشنهاد 40 میلیون پوندی را به یوونتوس ارائه کرده اند این روزنامه مدعی شده که سران یونایتد یک بودجه عظیم را برای تابستان اینده کنار گذاشته اند و قصد دارند ستاره های زیادی را به الدترافورد ملحق کنند و دو پیشنهاد عظیم انها برای گرت بیل و پل پوگبا تمام فعالیت انها در تابستان نمیباشد.

چند هفته پیش بیل به منچستر یونایتد لینک شد و اکثر خبرگذاری ها خبر از پیشنهاد 117 میلیون پوندی یونایتد به بیل دادند اما در نهایت سران رئال مادرید طی یک مصاحبه پاسخ منفی را به یونایتد دادند و اعلام نمودند بیل برای مدت ها در برنابئو ماندگار است.

حال روزنامه تلگراف نیز مدعی شده است که این بار سران یونایتد به صورت جدی روی مسئله پافشاری کرده اند و پیشنهاد خود را بالا برده اند و رئال مادرید نیز چراغ سبز نشان داده است.

حال باید دید که در تابستان اینده یونایتد میتواند هم بیل و هم پوگبا و هم بقیه اهدافش را به خدمت بگیرد یا خیر و اگر این اتفاق بیافتد اد وودوارد و سران یونایتد یک رکورد دست نیافتنی را در بازار نقل و انتقالات برجای میگذارد و از همه مهمتر یونایتد به یک تیم رویایی تبدیل خواهد شد.

 

۰ Comments