جایگزین مسیر

پویت: یونایتد لیگ را در بین چهار تیم برتر تمام خواهد کرد

by | شهریور , ۳ , ۱۳۹۳

سرمربی ساندرلند, گاس پویت همچنان معتقد است که منچستریونایتد علی رغم شروع ضعیفی که در لیگ داشته است, فصل را در بین 4 تیم برتر جدول به پایان می رساند.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – شاگردان لوئیز فن خال روز یکشنبه از هفته دوم رقابت های لیگ برتر به مصاف ساندرلند رفتند اما علی رغم اینکه در ابتدا از حریف خود پیش افتاده بودند, در پایان با یک امتیاز به منچستر برگشتند. شیاطین سرخ در هفته اول نیز نتیجه ناامیدکننده ای برابر سوانزی گرفته بودند اما این نکته را نباید فراموش کرد که فن خال در این دو هفته بازیکنان مصدوم زیادی داشته است و گزینه های زیادی در برخی پست ها نداشته است.

پویت سرمربی ساندرلند پس از بازی عنوان کرد که فن خال در نهایت براین مشکلات فائق می آید و شرایط را به سود یونایتد تغییر می دهد.

در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی هنگامی که از پویت درباره شانس یونایتد برای پایان رساندن لیگ در بین 4 تیم برتر سوال شد, اینن مربی اروگوئه ای گفت:

بله, زیرا (مارکوس) روخو(این دیدار را به دلیل نداشتن مجوز کار ازدست داد) به جمع آنها اضافه شده است و آنها در ادامه نیز پول کلانی در نقل و انتقالات خرج خواهند کرد.

من فن خال را خیلی خوب می شناسم و معتقدم اگر به او زمان داده شود, به آنچه که قول داده است, دست خواهد یافت. من شکی از این بابت ندارم.

شیاطین سرخ فرصت زیادی تا پایان نقل و انتقالات تابستانی ندارند و به نظر می رسد, مدیر اجرایی یونایتد, اد وودوارد در روزهای آتی کارهای زیادی داشته باشد.

۰ Comments