جایگزین مسیر

پیش بازی: منچستر یونایتد _ کوئینز پارک رنجرز

by | آذر , ۴ , ۱۳۹۱

منچستر یونایتد، در حالی، در بعد از ظهر روز شنبه، در ورزشگاه اولدترافورد، از کوئینز پارک رنجرز پذیرایی می کند که فقط 24 ساعت از اخراج مارک هیوز توسط تیم لندنی می گذرد.

هیوز مهاجم سابق یونایتد، در صبح روز جمعه پس از ناکامی در کسب پیروزی در بازی های لیگ برتر در این فصل، اخراج شد. شکست شنبه ی گذشته به ساوت همپتون در ورزشگاه لوفتوس رود ، نهایتاً رنجرز را در انتهای جدول لیگ برتر نگه داشت و آنها پنج امتیاز تا صعود به یک رتبه ی مطمئن فاصله دارند.

پس از شایعات فراوان، هری ردنپ، مربی سابق تاتنهام، به عنوان سرمربی کوئینز پارک رنجرز انتخاب شد و مارک بوون و ادی نیدز ویکی کمک مربیان تیم لندنی در بازی با یونایتد خواهند بود.
یونایتد پس از دو بازی خارج از خانه، به اولدترافورد برخواهد گشت، در حالی که یک امتیاز از منچستر سیتی ای عقب است که در روز یکشنبه با چلسی، بازی دارد. سر الکس فرگوسن امیدوار است که شکست هفته ی گذشته به نورویچ را جبران کند و با یک پیروزی در این دیدار، فشار را بر حریفان افزایش دهد.

آخرین بازی هر دو تیم:

ساوت همپتون 3
کویینز پارک رنجرز 1      گل: هویلت

ترکیب کوئینز پارک رنجرز: سزار، ترائوره، فردیناند، نلسون، بوسینگوا (فابیو)، دیاکیته (دری)، فائورلین (مکی)، تارابات، گرانرو، سیسه، هویلت

نورویچ 1                      گل: پیلکینگتون
منچستریونایتد 0

ترکیب منچستر یونایتد:لیندگارد، رافائل، اورا، فردیناند (اندرسون)، اسمالینگ، والنسیا (اسکولز)، گیگز، کریک، یانگ، هرناندز (ولبک)، ون پرسی

اخبار تیم منچستر یونایتد:
سر الکس فرگوسن دو بازی گذشته را با شکست سپری کرده است و یونایتد، در حال حاضر، به عنوان سرگروه، به مرحله ی حذفی لیگ قهرمانان اروپا، راه یافته است. وین رونی پس از غیبت در دو بازی اخیر به دلیل التهاب لوزه، برای بازی آماده است و به نظر می رسد در کنار رابین ون پرسی همکاری خود را از سر خواهد گرفت.خاویر هرناندز شاید دوباره نیمکت نشین شود. فیل جونز به آمادگی بدنی خوب خودش برگشته و گزینه های خط دفاعی را افزایش خواهد داد. در بازی دادن به جانی ایوانز، توسط فرگوسن، به دلیل مصدومیت از ناحیه ی کشاله ران، هنوز هم جای تردید وجود دارد. کریس اسمالینگ “باید” در دسترس باشد، با توجه به صحبت فرگوسن، این مدافع، یک مشکل جزئی در ناحیه ی شانه دارد، در حالی که نانی به دلیل آسیب از ناحیه ی همسترینگ یک بار دیگربازی را از دست خواهد داد.

ترکیب احتمالی:

د. دخیا

رافائل – ک.اسمالینگ – ر.فردیناند – پ.اورا

آ.والنسیا – م.کریک – پ.اسکولز – ا.یانگ

و.رونی – ر.ون پرسی
بهترین بازیکن : رابین ون پرسی

a0ojwikii1ex67rss014.jpg

اخبار تیم کوئینز پارک رنجرز:
بابی زامورا از حدود سه ماه پیش با آسیب دیدگی از ناحیه ی لگن مواجه است، جبرئیل سیسه مطمئناً بازی خواهد کرد. فابیو، بازیکن قرضی یونایتد برای سفر به منچستر در دسترس نیست و این به معنی به بازی آرماند ترائوره در سمت چپ خط دفاع خواهد بود، در حالی که استفان ام بیا می تواند قبل از آنتوان فردیناند، در مرکز خط دفاعی قرار بگیرد.او پس از دوری از سه بازی اکنون در خدمت تیم است. خوزه بوسینگوا به دلیل یک بیماری ویروسی خفیف، بازی را از دست می دهد، هر چند که جی سونگ پارک بعد بهبود آسیب دیدگی زانویش، برخواهد گشت.

ترکیب احتمالی :

سزار

ترائوره – ام بیا – نلسون – اونوها

تاربت – فائورلین – دیاکیته – گرانرو – هویلت

سیسه
بهترین بازیکن: رایان نلسون
رایان نلسون، در حالی که 35 ساله بود به کوئینز پارک پیوست تا تجربه ی خود را به تیم منتقل کند و طبق قرارداد، 10-15 بازی در این مقطع از فصل انجام خواهد داد، بدون شک، او بهترین بازیکن کویینز پارک رنجرز بوده است. به خاطر بازی در قلب دفاع، بازیکن بین المللی نیوزیلند، خدا را شکر می کند و کمی به دفاع استحکام می دهد و مشکلات دفاعی تیم را تا حد زیادی، حل و فصل خواهد کرد. غافل نشویم که کوئینز پارک، بیش از 10 دقیقه از بازی را در خارج از نیمه ی زمین خودی خواهد بود و بنابراین، نلسون می تواند نقش تعیین کننده ای داشته باشد. قدرت دفاعی دفاعی حریفان در دو بازی گذشته، یونایتد را در به ثمر رساندن گل ناکام گذاشته است. با اضافه کردن نقش رهبری کل تیم کوئینز پارک، او احتمالاً باید تهدید وین رونی و ون پرسی را مهار کند.

 

اعداد و آمار و ارقام بازی های دو تیم :

در پنج بازی گذشته

کوئینز پارک رنجرز: مساوی – باخت – مساوی – باخت – باخت
منچستریونایتد: برد – برد – برد – باخت – باخت

بازی های دو تیم با یکدیگر :

کوئینز پارک رنجرز: 6 برد
منچستریونایتد: 27 برد
13 مساوی

آخرین بازی دو تیم با هم:

در لیگ برتر 

ورزشگاه اولد ترافورد

منچستریونایتد 2

کویینز پارک رنجرز 0

ترکیب کوئینز پارک: کنی، هیل، تایو، فردیناند، اونوها، دیاکیته(اسمیت)، دری، تارابات (رایت فیلیپس)، بوزکای ، بوتروید (کمپبل)، مکی

داور بازی:
داور: لی پروبرت ( از ویلتشایر)
کمک ها: سیمون بک ( از بدفوردشایر ) و استفان چایلد ( از کنت )
داور چهارم: جف الترینگهام ( از دورهام )

لی پروبرت، در روز افتتاحیه ی فصل، بازی کوئینز پارک رنجرز مقابل سوانسی را که با شکست 5-0 تیم لندنی همراه بود، را سوت زده است.

پیش بینی بازی :
همانگونه که در پیش نمایش مسابقه اشاره شده است، برد منچستر یونایتد محتمل است اما این یک نتیجه ی حتمی نیست. تیم های هیوز `همواره سازمان یافته هستند، هر چند که در این فصل قطعاً این جمله، نمی تواند درست باشد، اما در هر دو بازی در برابر یونایتد در فصل گذشته، کوئینز پارک نظم تیم خوبی داشت و بازی را تحت کنترل خود داشت. باید دید طرح پیشنهادی مربی جدید آنها برای این بازی چیست.آنها ممکن است که برنامه مربی را به خوبی انجام دهند.
و این هم پیش بینی نهایی بازی:

منچستریونایتد 3– 0 کوئینز پارک رنجرز

۰ Comments