جایگزین مسیر

پیام تشکر رابین به هواداران منچستریونایتد

by | بهمن , ۱۴ , ۱۳۹۲

رابین فان پرسی در آستانه بازی برابر فولهام پس از شکست بیرون از خانه برابر استوک سیتی از هواداران منچستریونایتد به خاطر حمایتشان تشکر کرد.

.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – رابین فان پرسی در پیامی خطاب به هواداران منچستریونایتد در حساب شخصی اینستاگرام خود از ادامه حمایتشان علی رغم نتایج ضعیف تیم در اوایل سال جاری تشکر کرد.

شیاطین سرخ از آغاز سال جدید میلادی هنوز نتوانسته اند به روند پیروزی برگردند و در بازی آخر خود نیز در ورزشگاه بریتانیا برابر استوک سیتی با نتیجه 2 بر 1 شکست خوردند, اما علی رغم این نتایج ضعیف هواداران شیاطین سرخ همچنان به حمایت خود از تیم ادامه می دهند.

رابین فان پرسی مدت طولانی بود که به دلیل مصدومیت نمی توانست در ترکیب یونایتد قرار بگیرد اما هفته گذشته این مهاجم باتجربه هلندی دوباره به خط آتش شیاطین سرخ برگشت و در دو بازی که به میدان رفته دو گل به ثمر رسانده است. او با به ثمر رساندن این دو گل نشان داد که بازیکن کلیدی برای تیم منچستریونایتد می باشد.

متاسفانه علی رغم گلزنی رابین در بازی برابر استوک شیاطین سرخ نتوانستند 3 امتیاز بازی را کسب کنند اما آنها امیدوار هستند تا با پیروزی خانگی برابر فولهام دوباره به روند پیروزی برگردند.

.

.

رابین در این پیام خطاب به هواداران نوشت: دیروز ما از لحاظ نتیجه بدشانس بودیم. ما دوباره هفته آینده تلاش خواهیم کرد! متشکرم برای حمایتتان

رابین همیشه برابر فولهام توانسته گل بزند, او 4 گل با پیراهن یونایتد برابر فولهام به ثمر رسانده است و آخرین بار در پیروزی 3 بر 1 شیاطین سرخ در خانه فولهام موفق شد گل بزند. رابین همچنین اولین گل خود با پیراهن یونایتد در الدترافورد را فصل گذشته برابر فولهام به ثمر رسانده بود. خوشبختانه او می تواند با ادامه بازگشت عالی خود از مصدومیت روز یکشنبه برابر فولهام  دوباره گلزنی کند.

رابین فان پرسی در شرایطی برابر استوک سیتی به میدان رفت که هنوز 100 درصد آماده بازی نبود اما با این شرایط توانست یک گل در آن بازی بزند. شاید شیاطین سرخ وضعیت خوبی در این روزها در رقابت های لیگ نداشته باشد اما با در اختیار داشتن رابین که کاملا آماده بازی می باشد, هر اتفاقی امکان دارد رخ دهد.

۰ Comments