جایگزین مسیر

پیام خداحافظی هافبک یونایتد برای طرفداران

by | دی , ۲۸ , ۱۳۹۲

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایرانهافبک منچستر یونایتد برای طرفداران باشگاه پیام خداحافظی در اینستگرام گذاشته است او به تازگی به فیورنتینا پیوسته است.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

اندرسون جمعه در تست پزشکی باشگاه فیورنتینا حاضر بود و انتظار می رود این بازیکن از امروز اجازه بازی و کارت برای حضور در سری آ دریافت کند.

این بازیکن 25 ساله نامه ای را برای طرفداران یونایتد فرستاده است و از همه آنها و مربیان جدید تیم نیز تشکر کرد.

نامه اندرسون به این شرح می باشد:

او نوشت:”از همه شما یونایتدی ها متشکرم.این واقعا عالی بود حضور در یک باشگاه بزرگ این برای من بسیار لذت بخش بود.من هرگز دوستان و مربیان تیم را فراموش نمی کنم آنها بسیار عالی هستند بازیکنانی که در چنین باشگاهی بازی می کنند واقعا فوق العاده است و همچنین طرفداران عالی که یونایتد دارد همیشه در کنار من بودند و من آنها هیچ وقت فراموش نمی کنم.”

“من شما را در قلب خود نگه می دارم و همیشه در فکر شما هستم من برای شما آرزوی بهترین ها را دارم یونایتد مانند خانواده من بود.”

من در حال حاضر مجبور به ترک یونایتد بودم چون نیاز به بازی دارم از باشگاه فیورنتینا نیز تشکر می کنم که چنین فرصتی را در اختیار من قرار داده است آنها به من اعتماد کرده اند و باید اعتماد آنها را با تمام وجود پاسخ بدهم.باید در آنجا با کیفیت و حرفه ای کار کنم تا فیورنتینا نیز موفق شود.

اندرسون بازیکن سابق پورتو و گریمرو در سال 2007 به یونایتد پیوست اما نتوانست در یونایتد موفق باشد و بازی های خوبی را از خود به نمایش بگذارد و او نتوانست در 7 سالی که در یونایتد حضور داشت در ترکیب اصلی قرار بگیرد.

با اینکه به جام جهانی 2014 نزدیک می شویم اندرسون نیز برای بازی های بیشتر و شانس حضور در تیم ملی برزیل به تیم دیگری منتقل شد.

با این حال او به فیورنتینا پیوسته است و می تواند با نمایش خوب خود در این تیم فیلیپه اسکولاری را مجاب به دعوت وی نماید.

۰ Comments