جایگزین مسیر

پیام گیگز به بازیکنان جوان: تور پیش فصل را جدی بگیرید

by | تیر , ۱۱ , ۱۳۹۴

پایکاه هواداران منچستریونایتد در ایران – کمک مربی منچستریونایتد از بازیکنان جوان تیم خواسته است تا از شانس شان برای تحت تاثیر قرار دادن فن خال در تور پیش فصل نهایت استفاده را بکنند. سرمربی هلندی یونایتد قول داده است تا به گروهی از جوانان تیم فرصت بازی در تور پیش فصل آمریکا را بدهد و خط تولید بازیکن سازی از آکادمی و فرستادن آنها به تیم اصلی را دوباره فعال کند. گیگز که خود بهترین مثال از این دست بازیکنان است حالا توصیه هایی برای جوانان تیم در سفر به آمریکا دارد.

بازیکنان جوان شاید با این تصور به تور بیایند که دقایق زیادی برای بازی کردن به آنها داده نخواهد شد اما ممکن است ناگهان مصدومیتی برای یکی از بازیکنان اصلی بوجود بیاید که بازیکن جوانی جایگزین او شود و 10-15 دقیقه فرصت بازی کردن پیدا کند و بازی خوبی هم از خود نشان دهد سپس برای بازی بعدی هم در ترکیب قرار گیرد و باز هم خوب بازی کند. پس تور پیش فصل قطعاً یک فرصت مهم برای جوانان است تا خود را نشان دهند.

فکر میکنم شما بازیکنان جوان زیادی را دیده باشید که در تور پیش فصل نمایش خوبی از خود نشان داده اند و همین باعث شده است تا در بازی های ابتدایی فصل برای تیم به میدان بروند. این مسئله بسیار مهمی است که در حیطه ی شخصی بهترین عملکرد را از خودتان در تور نشان دهید. اگر شما بتوانید شروعی خوبی در این مسابقات داشته باشید باعث میشود اعتماد به نفس تان افزایش یابد بنابرین قطعاً نباید بازی های تور پیش فصل را دست کم بگیرید. دورانی که بازیهای آسان وجود داشتند دیگر تمام شده است، اکنون تمام بازی ها دشوار هستند.

تور همیشه بخش مهمی از دوران پیش فصل است. این زمانی است برای بازیکنان جدید تا همتیمی های خود را بشناسند و مربیان هم میتوانند زمان مفیدی را با تیم بگذرانند و بر روی اهداف مهم فصل با آنها کار کنند.

همیشه اینطور نیست که اگر شما (به عنوان یک تیم) تور پیش فصل خوبی را سپری کنید حتما فصل خوبی را هم در پیش خواهید داشت اما نکته اصلی در مورد پیش فصل این است که با بازیکنان آماده پا به این رقابتها بگذارید، بازیکنان به اندازه کافی بازی کنند و با مصدومیتی هم روبرو نشوند. اینها اهدف اصلی هستند.

۰ Comments