جایگزین مسیر

پیانیچ هدف منچستریونایتد در بازار نقل و انتقالات

by | بهمن , ۲۵ , ۱۳۹۲

گزارشات از انگلستان خبر می دهند که منچستریونایتد علاقه مند به خرید هافبک رم ایتالیا, میرالم پیانیچ در پنجره ننقل و انتقالات تابستانی پیش رو می باشد.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – پس از اینکه در تابستان و زمستان گذشته خبرهایی مبنی بر تمایل منچستریونایتد برای خرید میرالم پیانیچ هافبک بوسنیایی آس رم ایتلایا شنیدیم اکنون دوباره رسانه های انگلسی خبر از علاقه دوباره یونایتد برای خرید این بازیکن در پنجره نقل و انتقالات تابستانی پیش رو می دهد.

یونایتد تا اینجای فصل جاری عملکرد خوبی به نمایش نگذاشته است و جایگاه مناسبی در رقابت های لیگ برتر ندارد, به همین خاطر شیاطین سرخ قصد دارند در تابستان پیش رو دست به تغییرات گسترده ای در ترکیب تیم بزنند و در نواحی که ضعف دارند بازیکنان خوبی به خدمت بگیرند.

قرارداد کنونی پیانیچ ژوئن 2015 به اتمام می رسد, تاک اسپورت گزارش کرده است که سرمربی منچستریونایتد دیوید مویز در حال آماده کردن پیشنهادی برای خرید این هافبک بوسنیایی در تابستان پیش رو می باشد, احتمالا باشگاه رم نیز با این پیشنهاد موافق کند زیرا در صورت عدم تمدید قرارداد این بازیکن, احتمال دارد سال آینده پیانیچ به عنوان بازیکن آزاد رم را ترک کند.

باشگاه رم ایتالیا امیدوار است تا این بازیکن در ماه های پیش رو قرارداد خود را تمدید کند.

او در فصل جاری در 21 بازی که برای رم در سری آ انجام داده است 3 گل و 4 پاس گل داده است, پیانیچ بازیکن کلیدی در موفقیت های اخیر رم در لیگ ایتالیا بوده است و باشگاه رم به هیچ وجه دوست ندارد این بازیکن استادو المپیکو را ترک کند.

 

۰ Comments