جایگزین مسیر

پیانیچ هدف یونایتد به زودی درباره آینده خود تصمیم می گیرد

by | اردیبهشت , ۱۹ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران-به گفته جیمز پالوتا رئیس باشگاه رم میرالم پیانیچ هدف منچستر یونایتد در این تابستان تصمیم خود را در مورد آینده میگیرد.

به گزراش تاک اسپورت پالوتا اصرار دارد که می خواهد این بازیکن در رم باقی بماند اما اذعان کرد بازیکنان خود باید درباره آینده شان تصمیم بگیرند و پیانیچ نیز در تابستان تصمیم خود را می گیرد.

این می تواند خبر خوبی برای باشگاه های منچستر یونایتد پاریس سنت ژرمن باشد  هر دوی آنها در این چند وقت اخیر به شدت با این بازیکن لینک می شوند و خواهان این بازیکن می باشند.

اما باید دید که در این تابستان منچستر یونایتد برای خرید این بازیکن بوسنیایی تلاش خواهد کرد و هدف اصلی آنها در نقل و اتنقالات خواهد بود یا خیر.

انتظار می رود که منچستر یونایتد در این تابستان خرید های زیادی را انجام بدهد با این حال پالوتا رفتن پیانیچ را تکذیب نمی کند.

پالوتا طی صحبتی با سایت Laroma24.it گفت:من فکر می کنم پیانیچ در رم باقی بماند همه چیز به او بستگی دارد اما این ها همه بخشی از فوتبال می باشد ما با پیانیچ در مورد تمدید قرارداد گفت و گو هایی را انجام خواهیم داد.

علاقه مندی منچستر یونایتد و پاریس سنت ژرمن به این بازیکن بسیار زیاد می باشد و باید دید طی هفته های آینده میان میرالم و رم چه اتفاق هایی خواهد افتاد.

با این حال تمام تمرکز یونایتد بر روی انتصاب مربی جدید برای فصل آینده می باشد و یعد از آن به دنبال خرید می باشند.

منچستر یونایتد روز یکشنبه در آخرین بازی خود در لیگ برتر در ورزشگاه سنت ماریس به مصاف ساوتهمتون خواهد رفت و به دنبال 3 امتیاز این بازی می باشند تا فصل را با پیروزی به پایان برسانند.

۰ Comments