جایگزین مسیر

پیراهن های احتمالی شیاطین در فصل آینده[شایعه]

by | اردیبهشت , ۲۵ , ۱۳۹۴

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – طبق اعلام رسمی که پیش از این صورت گرفته بود کمپانی آدیداس به مدت 10 سال با مبلغ سالیانه 75میلیون پوند اسپانسر البسه باشگاه منچستریونایتد خواهد شد.

در پی این خبر مدیرعامل کمپانی آدیداس هاربرت هاینر گفته بود:

ما از قرارداد با منچستریونایتد هیجان زده ایم، آنها یکی از موفق ترین باشگاه ها و دوست داشتنی در سطح جهای هستند. همکاری با منچستریونایتد به وضوح به رهبری ما در فوتبال و قوی تر شدن در بازار جهانی به ما کمک خواهد کرد. در این زمان ، این همکاری نشانه نقطه عطفی در تجارت ماست. ما انتظار فروش 1.5 میلیاردی در دوره همکاری خود داریم.

در همین راستا تصاویری منتسب به البسه سال بعدی شیاطین منتشر شده است که به احتمال قریب به یقین صحت آنها در تاریخ 1.8.2015 که قرار داد 10 ساله آدیداس شروع خواهد شد به صورت رسمی تایید خواهد شد.

در حال حاضر یکی از دغدغه شیاطین سرخ حضور در تور پیش فصل است ، توری که نیمی از آن را باید با همکار قبلی خود نایک و نیمی دیگر را با آدیداس سپری کنند.

یک آگوست 2015 یونایتد پس از 13 سال همکاری با نایک دوباره به اسپانسر پیشین خود برمیگردد. آن چیزی که در تصاویر جدید نیز مشهود است باز هم اسپانسر شورولت با طراحی تمام رنگیست.

لباس دوم در فصل 2015/16

Adidas-Manchester-United-15-16-Away-Kit-3پیراهن دوم شیاطین با رنگی سفید و خط های معروف آدیداس به رنگ قرمز خواهد بود. شایعات خبر از شورت مشکی با خطوط قرمز و جوراب های سفید رنگ خواهند داد.

لباس سوم در فصل 2015/16

manchester-united-15-16-third-kit (1)

پیراهن سوم فصل آینده دارای رنگ های معمولیست؛ رنگ پیراهن مشکی و لوگوی باشگاه به رنگ قرمز براق به صورت تک رنگی و  لوگوی آدیداس با رنگ قرمز معمول درج شده است.

manchester-united-15-16-third-kit (2)manchester-united-15-16-third-kit (3)

 

اطلاعات لباس اول فصل 2015/16

لباس اول فصل آینده در تابستان امسال توسط آدیداس رونمایی خواهد شد و طبق معمول با رنگ اصلی قرمز و طرح های حاشیه ای سفید و مشکی خواهد بود.

گزارشات خبر از یک طراحی ساده و معمولی مانند لباس دوم باشگاه برای لباس اول می دهند.

لباس دروازه بان در فصل 2015/16

Adidas-Manchester-United-15-16-Goalkeeper-Kit

لباس دروازه بان نیز یک طراحی معمول از آدیداس با رنگ اصلی فسفری و خطوط و لوگوهای تک رنگ طوسی تیره خواهد بود. احتمالا شورت آن نیز به رنگ طوسی تیره و جوارب های آن فسفری خواهند بود.

لباس های تمرینات در فصل 2015/16

اما البسه مربوط به تمرینات باشگاه طبق قرارداد تا سال 2021 با اسپانسر AON طراحی خواهند شد.

لباس تمرین به رنگ های آبی تیره و روشن با خطوط قرمز خواهد بود که لوگوی باشگاه به صورت تک رنگ بر روی آن چاپ شده است.

adidas-manchester-united-15-16-training-kits (1) adidas-manchester-united-15-16-training-kits (2)

نظر شما درمورد این طراحی چیست؟ موافق طرح های آدیداس برای فصل آینده هستید؟

 

۰ Comments