جایگزین مسیر

پیشنهاد منچستر یونایتد برای لوک شاو

by | اردیبهشت , ۲۱ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران-به گزارش اسکای منچستر یونایتد پیشنهادی رسمی با مبلغ 27 میلیون پوند برای لوک شاو به سران این باشگاه داده است.

لوک شاو هدف اصلی منچستر یونایتد برای دفاع چپ می باشد و اینطور که به نظر می رسد سران یونایتد می خواهند قرارداد این بازیکن را قبل از شروع جام جهانی نهایی کنند قبل از اینکه مربی جدید انتخاب شود.

منچستر یونایتد با مربی گری رایان گیگز در ورزشگاه سنت ماری کار خود در لیگ را به پایان بردند اما هنوز هیچ تایید از سوی سران دو باشگاه برای لوک شاو صورت نگرفته است.

شاو اولین بازی خود در لبگ برتر را در نوامبر 2012 انجام داده است و با بازی ها منظم و خوب در ساوتهمتون توانست اولین بازی ملی خود را در فوریه در برابر دانمارک انجام دهد.

شاو در حال حاضر منتظر است که ببیند آیا هاجسون دوشنبه او را در ترکیب 23 نفره قرار می دهد یا خیر و به زودی نیز ممکن است درباره آینده خود تصمیم گیری کند.

منچستر یونایتد دوست دارد این بازیکن را به خدمت بگیرد و باید رقم بالایی را به سران ساوتهمتون پیشنهاد بدهند شاو در ژولای گذشته با ساوتهمتون قرارداد 5 ساله به امضا رساند.

پاتریس اورا مدافع کهنه کار منچستر یونایتد ممکن است در این تابستان باشگاه را ترک کند و بازی روز یکشنبه او در برابر ساوتهمتون ممکن است آخرین بازی او در پیراهن یونایتد بوده باشد.

منچستر یونایتد نیز می خواهد هفته آینده مربی جدید خود را معرفی کند و گزینه اصلی آنها بعد از رفتن مویس از یونایتد ون گال هلندی می باشد.

۰ Comments