جایگزین مسیر

پیشنهاد سوم یونایتد برای فابرگاس

by | مرداد , ۹ , ۱۳۹۲

بر طبق گزارشات رسیده, منچستریونایتد در هفته جاری سومین پیشنهاد رسمی خود را برای به خدمت گرفتن سسک فابرگاس به بارسلونا ارائه خواهد کرد.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منجستریونایتد در ایران – پس از اینکه منچستریونایتد در چند هفته اخیر دو پیشنهاد  26 میلیون پوندی و 30 میلیون پوندی برای خرید سسک فابرگاس به بارسلونا ارائه کرد و با پاسخ منفی باشگاه کاتالانی روبرو شد, اکنون به دنبال ارائه پیشنهاد دیگری است.

با اینکه سران بارسلونا بلافاصله پس از اینکه از سوی یونایتد پیشنهادی دریافت کردند, آن را رد کردند, اما دیوید مویس معتقد است که فابرگاس تمایل دارد به لیگ برتر برگردد و در الدترافورد بازی کند.

سسک فابرگاس پس از اینکه تعطیلاتش به پایان رسید, صبح روز دوشنبه به جمع بازیکنان بارسلونا برای تور پیش فصل اضافه شد و تاکنون درباره پیشنهاد منچستریونایتد سخنی به میان نیاورده است.

اکنون باور بر این است که منچستریونایتد آخرین پیشنهاد خود که 35 میلیون پوند است در چند روز آینده ارائه خواهد با این امید که بارسلونا این پیشنهاد را بپذیرد و در روز 14 آگوست بتواند برای منچستر در لیگ برتر بازی کند.

هدف دیگری که شایعه شده منچستریونایتد دوباره به دنبال او است, بازیکن بلژیکی اورتون ماروئن فلاینی می باشد که گفته می شود دوباره به دیوید مویس در یونایتد اضافه خواهد شد.

خبرهایی نیز از پیشنهاد 29 میلیون پوندی یونایتد به لوکا مودریچ منتشر شده است و گفته می شود در صورت شکست یونایتد در نهایی کردن قرارداد فابرگاس, مویس قصد دارد این هافبک بازیسار کروات را به الدترافورد بیاورد.

.

.

روزنامه های ایتالیایی نیز امروز دوباره شایعاتی از تمایل یونایتد برای به خدمت گرفتن کلادیو مارکیزیو منتشر کرده اند. روزنامه کوریرا دلا اسپورت مدعی شده است که در صورتی که مویس نتواند بازیکنان مورد نظرش در پنجره نقل و انتقالات را بگیرد, قصد دارد با پیشنهادی 30 میلیون یوروئی این بازیکن ملی پوش ایتالیایی را به خدمت بگیرد.

۰ Comments