جایگزین مسیر

پیشنهاد قرارداد جدید منچستریونایتد به دخیا

by | تیر , ۹ , ۱۳۹۲

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – قهرمان لیگ برتر در فصل گذشته که مواجه شده بود با علاقه بارسلونا برای به خدمت گرفتن دروازه بان ستاره خود, اکنون در حال آماده کردن قراردادی جدید برای این بازیکن است که حقوق او را افزایش خواهد داد و دوران حضور او در الدترافورد را بیشتر خواهد کرد.

باشگاه منچستریونایتد در حال آماده سازی پیشنهاد قرارداد جدیدی با حقوق بیشتر برای دیوید دخیا است تا از تلاش های بارسا برای جذب این بازیکن جلوگیری کند.

این بازیکن 22 ساله در مسیر قهرمانی بیستم شیاطین سرخ در فصل گذشته در اوج آمادگی خود قرار داشت و باشگاه نیز اکنون تمایل دارد تا مطمئن شود او مدت طولانی در الدترافورد خواهد ماند.

دخیا در حال حاضر حقوق 55 هزار پوند در هفته دریافت می کند و قراردادش تا پایان سال 2016 اعتبار دارد, اما یونایتد می خواهد دو سال دیگر به مدت این قرارداد بیافزاید و حقوق هفتگی او را به 75 هزار پوند در هفته افزایش دهد.

باشگاه منچستریونایتد پس از برگشتن این بازیکن از تعطیلات در روز چهارشنبه برای آغاز تمرینات تور پیش فصل یونایتد, با نمایندگان این بازیکن به مذاکره خواهد نشست.

پس از اینکه ویکتور والدز اعلام کرد که در پایان قراردادش با بارسلونا در سال 2014 این تیم را ترک خواهد گفت, شایعات درباره برگشتن این دروازه بان یونایتد به اسپانیا قوت گرفت.

این بازیکن پیشین اتلتیکو مادرید  که در تابستان امسال با تیم ملی اسپانیا قهرمان جام ملت های اروپا در رده زیر21 ساله ها شد, تمرینات شخصی را انجام می دهد تا در فرم ایده ال خود باقی بماند.

۰ Comments