جایگزین مسیر

پیشنهاد یونایتد برای جذب لیتون بینز رد شد

by | تیر , ۶ , ۱۳۹۲

پیشنهاد یونایتدی ها برای جذب لیتون بینز یک روزه مطرح شد و در کمتر از 24 ساعت از سوی تافی ها رد شد.

.

.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستر یونایتد در ایران – باشگاه اورتون پیشنهاد 10 میلیون پوندی منچستر یونایتد برای جذب لیتون بینز را رد کرد و اظهار کرد که لیتون بینز فروشی نیست.
گمانه زنی ها بر این است که قهرمان پریمیر لیگ بار دیگر و اینبار با مبلغ 12 میلیون پوند پیشنهاد خود را مطرح سازد چرا که به نظر میرسد دیوید مویس خواهان حضور شاگرد سابق خود در ترکیب یونایتد است.
این پیشنهاد برای اولین بار در عصر پنجشنبه توسط The Times پوشش داده شد و سر انجام پس از 18 ماه لینک شدن لیتون بینز با باشگاه یونایتد یونایتد رسما برای خرید وی قدم جلو گذاشت. سر الکس فرگوسن مدت ها از بینز ستایش میکرد تا اینکه مربی سابقش یعنی دیوید مویس برای جذب وی اقدام کرده است ، بازیکنی که شش سال زیر نظر دیوید مویس در گودیسون پارک توپ زده است.
تابستان گذشته نیز یونایتد برای جذب لیتون بینز اقدام کرد ولی باشگاه اورتون برای صدور رضایت نامه ی وی 18 میلیون پوند را طلب کرد و پیشنهاد یونایتد را رد کرد.
در ان زمان منابعی در الدترافورد اعلام کردند که یونایتد راضی نبود بیشتر از 15 میلیون پوند برای جذب وی هزینه کند و با دیدن این شرایط به جذب الکساندر بوتنر از باشگاه ویتسه پرداختند تا بتوانند به عنوان یک پشتیبان برای اورا از او استفاده کنند.
به نظر میرسد باشگاه اورتون قصد دارد برای تا مبلغ بیشتری را طی پیشنهاد های اینده برای فروش این مدافع طلب کند ولی هر چه سن این مدافع 28 ساله بیشتر شود ممکن است ارزش این بازیکن نیز کمتر و کمتر شود.
به نظر میرسد خرید او برای یونایتد لازم است و با این خرید شیاطین سرخ میتوانند در پست دفاع چپ به طور چرخشی به بازیکن ها بازی دهد چرا که در چند سال اخیر پاتریس اورا از بازی های مداوم و پی در پی و بدون استراحت کافی رنج برده است.

۰ Comments