جایگزین مسیر

پیشنهاد 30 میلیون پوندی منچستر یونایتد برای سسک فابرگاس

by | خرداد , ۱ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران-منچستر یونایتد آماده است تا پیشنهادی 30 میلیون پوندی برای سسک فابرگاس ارائه دهد این در حالی می باشد که کاتالان ها در نظر دارند این ستاره اسپانایایی را به فروش بگذارند.

به نظر می رسد بارسلونا می خواهد 32 میلیون پوندی که برای فابرگاس پرداخت کرده بود را جبران کند او در سال 2011 از آرسنال به بارسلونا پیوست او به مدت 8 سال در آرسنال به هیچ جامی دست پیدا نکرد و در طول 3 سال در بارسلونا به جام های زیادی دست پیدا کرد و اکنون دچار مشکلاتی شده است و آرسنال نیز می خواهد این بازیکن را به لندن بازگرداند.

به گزارش مترو منچستر یونایتد در حال برنامه ریزی برای خرید فابرگاس می باشد این پیشنهاد کمتر از رقمی است که بارسلونا برای او پرداخت کرد اما اگر لوییس انرکیه در برنامه آینده خود نخواهد فابرگاس را در تیم داشته باشد به احتمال زیاد با رقم پیشنهادی یونایتد موافقت خواهد شد.

سرمربی سابق رم و سلتاویگو که به تازگی هدایت بارسونا را به دست گرفته است در کنفرانس خبری خود در روز چخارشنبه ماندن فابرگاس در بارسلونا را تایید کرد اما تضمینی برای این واقعیت نمی دهد که بتواند او را نگه دارد.

بر اساس گزارش ها فابرگاس مشتاق بود تابستان گذشته به یونایتد منتقل شود یونایتد در تابستان سه پیشنهاد برای جذب فابرگاس ارائه داد اما این بازیکن به خاطر مردم از این باشگاه جدا نشد و در باشگاه باقی ماند و این ریسک را کرد که با باقی ماندن در تیم محبوب خود به موفقیت دست پیدا کند.

با این حال هواداران از عملکرد این بازیکن راضی نیستند و خواهان رفتن او می باشند بعد از جدایی پپ گواردیولا سسک فابرگاس در سیستم خراردو ماتینو نیز به کار گرفته نمی شد و با تساوی در برابر اتلتیکو مادرید و بدون جام ماندن بارسلونا در این فصل از سمت خود کناره گیری کرد.

احتمال دارد انریکه با گفتگو با سسک فابرگاس او را راضی کند که او دیگر در باشگاه نمی تواند رویاهای خود را به تحقق برساند و پیوستنش به بارسلونا در سال 2011 به سود او نبوده است اما این انتظار می رود که لوییس ون گال می خواهد فابرگاس را در کنار ماتا و دخیا هم وطن های وی داشته باشد و دوست او رابین ون پرسی نیز می تواند او را متقاعد کند به یونایتد منتقل شود.

۰ Comments