جایگزین مسیر

پیشنهاد 82 میلیون یورویی پاریس سن ژرمن برای انخل دیماریا

by | فروردین , ۱۲ , ۱۳۹۴

پایگاه هوادارن منچستریونایتد در ایران:

تابستان گذشته منچستریونایتد 150 میلیون پوند را خرج ستاره هایی نظیر مارکوس روخو-دالی بلیند-اندر هررا-رادامل فالکائو-لوک شاو و انخل دیماریا کرد و با خرید انخل دیماریا رکورد نقل و انتقالات لیگ جزیره را شکست و بابت وی 75 میلیون یورو هزینه کرد.

اما دیماریا در فصل جاری عملکرد چندان خوبی را از خود برجای نگذاشته است و نتوانسه است انطوری که باید بدرخشد. گرچه او در فصل جاری از نظر پاس گل و گل امار قابل قبولی را داشته است اما اشتباهات زیادی را مرتکب شده و در کل عملکرد رضایت بخشی را نداشته است.

فصل گذشته پاریس سن ژرمن نیز به دنبال دیماریا بود اما سرانجام انخل به یونایتد پیوست و اکنون به نظر میرسد دیماریا نیز از شرایطش در یونایتد ناراضی می باشد و قصد ترک باشگاه را دارد و شایعه ها حاکی از این است که پی س جی اماده پرداخت 82 میلیون یورو(مبلغی بیشتر از انچه که یونایتد بابت دیماریا پرداخت کرده بود) برای ستاره ارژانتینی می باشد.

با این حال خبرگذاری میرور ادعا کرده است که پی اس جی قصد دارد برای دیماریا 82 میلیون یورو بپردازد و پیشنهاد خود را به باشگاه منچستریونایتد ارائه داده اند و هنوز جوابی از سوی سران یونایتد داده نشده است. باتوجه به علاقه یونایتد به گرت بیل و البته عملکرد نه چندان خوب دیماریا در یونایتد احتمال انکه این انتقال صورت بگیرد زیاد است و یونایتد میتوانید با این مبلغ گرت بیل را راهی الدترافورد کند.

حال باید دید که در تابستان اینده چه اتفاقی خواهد افتاد و یونایتد دست به چه خرید و فروش هایی خواهد زد و اکنون اما محتمل ترین گزینه ای که فن خال در تابستان ممکن است سرغ ان برود یک هافبک دفاعی درجه یک و یک مدافع تنومد میباشد و البته انها علاقه زیادی به خرید گرت بیل نیز دارند.

۰ Comments