جایگزین مسیر

پیش‌بازی منچستریونایتد-تاتنهام

by | آبان , ۵ , ۱۳۹۶

پایگاه هواداران منچستریونایتد – به نقل از سایت رسمی باشگاه: پس از مدتها منچستریونایتد در اولدترافورد بازی خواهد کرد، این بازی که مدتها در انتظار آن بودیم و به خصوص با مطرح شدن تاتنهام به عنوان مدعی قهرمانی مشتاق دیدن بازی هستیم. نبرد بین تیم‌های دوم و سوم جدول که بعد از گذشت ۹ هفته از مسابقات هر دو ۲۰ امتیاز دارند، بازی خوبی برای شروع هفتۀ دهم لیگ برتر است. وسط هفته هر دو تیم در کارابائو کاپ به میدان رفتند و عملکرد متضادی داشتند. منچستر موفق شد از سد سوانزی بگذرد اما تاتنهام در یک بازی شگفت‌انگیز و جذاب بازی دو هیچ برده را با باخت ۳-۲ مقابل وستهم عوض کرد. هر دو تیم به سه امتیاز حساس این بازی احتیاج دارند تا بتوانند فشار را روی صدرنشین جدول منچسترسیتی بیشتر کنند.

چگونه بازی را ببینیم؟

بازی ساعت ۱۵.۰۰ روز شنبه به وقت ایران برگزار خواهد شد و در جدول پخش شبکه ۳ قرار گرفته است و در برنامۀ قبلی گزارش ورزشی شبکۀ ۳ هم مجری برنامه اشاره کرد که بازی پخش خواهد شد، بنابراین بعید است که تلویزیون این بازی را پخش نکند. اپلیکیشن‌هایی که خودتان می‌دانید و نمی‌خواهیم تبلیغشان را کنیم هم با اینترنت رایگان اپراتور مربوطه بازی را پخش خواهند کرد. اگر هم علاقه‌مندید شبکه‌های اسکای اسپورتس و امثال آن را آنلاین ببینید سایت‌هایی مثل cricfree.sc ؛ watchmatch.ir، premierleague-live.com/live ، mamahd.com، اپلیکیشن عربی MobiKora و … گزینه‌های دیگر در دسترس شما هستند.

روند تیمی ما چگونه بوده است؟

بعد از چهار بازی خارج از خانۀ متوالی در سه تورنمنت مختلف، شیاطین سرخ برای اولین بار پس از برد ۴-۰ مقابل کریستال‌پالاس به اولدترافورد برخواهند گشت و امیدوارند رکورد ۱۰۰% پیروزی خود در اولدترافورد در این فصل را حفظ کنند. شاگردان مورینیو بعد از برد ۲-۰ سوانسی با اعتماد بنفس ناشی از تداوم روند پیروزیشان در لیگ‌کاپ به میدان خواهند رفت. برد مقابل سوانسی پاسخ خوبی به شکست غیرمنتظره مقابل هادرسفیلد بود که روند شکست‌ناپذیری منچستر در ده مسابقۀ خود در تمام رقابت‌ها را شکسته بود.

اخبار تیم:

فیل جونز که در بازی با هادرسفیلد مصدوم شد و تعویض شد، به گفتۀ مورینیو در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی با سوانسی، آمادۀ بازی مقابل سوانسی هم بود و بنابراین در بازی با تاتنهام آمادۀ بازی کردن است. اریک بایی و مارکوس روخو هم بسیار نزدیک به آمادگی کامل هستند. با اینحال اخبار جدیدی از پوگبا، مایکل کریک و فلینی در دست نیست. هرچند که مورینیو در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی ممکن است اطلاعات جدیدی در مورد وضعیت آن‌ها بدهد. دنی رز و موسی دمبله پس از بازگشت از مصدومیت و بازی در کارابائوکاپ ممکن است در ترکیب قرار بگیرند، در بازی مقابل وستهم پوچتینو هفت تغییر در ترکیب خود داده بود. اریک لاملا و ویکتور وانیاما احتمالا در ترکیب نخواهند بود. بنا به اعلام توییتر رسمی باشگاه تاتنهام مبنی بر تایید مصدومیت هری کین بخاطر کشیدگی جزیی از ناحیۀ همسترینگ، او بازی با منچستر را از دست داده است.

وضعیت تاتنهام چگونه است؟

تاتنهام در لیگ فرم خوبی دارد و برد ۴-۱ مقابل لیورپول در هفتۀ گذشته چهارمین برد پیاپی آن‌ها در لیگ بود. تاتنهام یک بازی تحسین‌برانگیز هم در مقابل رئال مادرید در لیگ قهرمانان انجام داد و موفق شد در زمین رئال ۱-۱ مساوی کند. شاگردان پوچتینو تا قبل از شکست در کارابائوکاپ مقابل همشهری لندنی‌شان تنها یک شکست در ۱۳ مسابقۀ خود در تمام مسابقات متحمل شده بودند. به استثنای بازی وسط هفته مقابل وستهم ، آن‌ها در هر دو بخش دفاعی و تهاجمی عملکرد خوبی داشته‌اند. بهترین گلزن لیگ برتر یعنی هری کین در ترکیب آن‌ها قرار دارد که با هشت گل در صدر جدول گلزنان قرار دارد و آن‌ها از لحاظ دفاعی هم عملکرد خوبی دارند و با شش گل خورده دومین خط دفاعی برتر لیگ (که ردۀ اول آن مشترکا در اختیار منچستریونایتد و منچسترسیتی است) را در اختیار دارند.

رکورد منچستر در مقابل تاتنهام:

از نظر تاریخی منچستر رکورد بسیار خوبی در مقابل باشگاه شمال لندنی تاتنهام دارد، ۸۷ برد و ۴۰ مساوی در ۱۸۶ دیدار در تمامی رقابت‌ها (از سال ۱۸۹۹ تاکنون) در بازی‌های نه چندان دور هم منچستر از ۵۰ بازی در لیگ برتر مقابل تاتنهام موفق به بردن ۳۲ بازی شده است که از این ۳۲ برد سه تایشان مربوط به بردهای سه فصل اخیر در اولدترافورد است. تاتنهام ۷ برد داشته و ۱۱ بازی هم مساوی شده است. فصل گذشته تیم‌های میزبان برندۀ تقابل بودند. منچستر در بازی رفت با تک گل میخیتاریان تاتنهام را در اولدترافورد شکست داد و در بازی برگشت هم تاتنهام در آخرین بازیش در وایت هارت لین ۲-۱ منچستر را شکست داد.

پادشاهان کلین شیت:

بازی روز شنبه تقابل دو دروازه‌بان خوب است. دخه‌آ هفت کلین شیت را تابحال ثبت کرده و ۴ گل در دو بازی خارج از خانه مقابل هادرسفیلد و استوک سیتی خورده است. در سوی مقابل هوگو لوریس ۵ کلین شیت در لیگ داشته است اما در مقابل منچستریونایتد آخرین کلین شیتی که داشته است به بازی سال ۲۰۱۴ در وایت هارت لین برمی‌گردد.

نبرد مهاجمان:

مهاجمانی که سعی در خراب کردن آمار دروازه‌بان تیم حریف خواهند داشت. هر دو مهاجم فرم بسیار خوبی دارند. لوکاکو با زدن ۱۱ گل در ۱۱ بازی اولش برای منچستر، فصل را بسیار خوب شروع کرد اما او در چهار بازی اخیرش برای منچستر گل نزده است اما با اعتمادبفسی بالا به دنبال گلزنی و اولین برد دوران حرفه‌ایش در مقابل تاتنهام خواهد بود. هری کین هم در فرم گلزنی بسیار خوبی قرار دارد ، برندۀ کفش طلای سال گذشته بعد از استراحت در بازی کارابائو کاپ علیرغم شایعات مصدومیتی که وجود دارد احتمالا به میدان خواهد رفت، او همواره در گلزنی به منچستر مشکل داشته است و تنها یک بار در آخرین رویارویی دو تیم، موفق به گلزنی به منچستر شده است.

داور بازی:

جان ماس دومین قضاوتش در بازیهای منچستر در این فصل را انجام خواهد داد. اولین قضاوت او در این فصل برای منچستر با برد ۴-۰ مقابل سوانسی همراه بود. این چهارمین قضاوت او در بازیهای منچستر و تاتنهام خواهد بود و داورهای کمک او سیمون بنت و اندی هالیدی و داور چهارم استیوارت اتول خواهد بود.
{جان ماس همان داوری است که در بازی منچستر-وستهم فصل گذشته، مورینیو را بخاطر اعتراض به داوری از زمین اخراج کرد}

بازیهای رقیبان:
منچسترسیتی میهمان وست برومویچ خواهد بود، آرسنال میزبان سوانسی، لیورپول میزبان هادرسفیلد و چلسی میهمان بورنموث خواهد بود.

ترکیب احتمالی دو تیم:

به دلیل نوشته شدن این مطلب قبل از کنفرانس مطبوعاتی دو مربی، به ترکیب احتمالی که سایت هوسکورد چیده است بسنده می‌کنیم.

 

۰ Comments