جایگزین مسیر

پیش بازی:منچستریونایتد-ساندرلند|لیگ کاپ

by | بهمن , ۲ , ۱۳۹۲

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

نیمه نهایی لیگ کاپ ، دور برگشت ، تقابل ساندرلند و منچستریونایتد ؛ چهارشنبه ساعت 23:15 پخش از شبکه 3 سیما.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – شیاطین سرخ در حالی که در هشت فصل گذشته سه بار فاتح این جام بوده اند در حالی به مصاف گربه سیاه ها و گاس پویت می روند که در دیدار رفت از این تیم شکست خورده اند.

فابیو بورینی در دقیقه 64 با یک پنالتی بحث برانگیز ، نمانیا ویدیچ با ضربه سر و رایان گیگز گل به خودی ، گل زن های بازی رفت بودند.

با وجود شروع ضعیف شیاطین در سال 2014 و شکست خوردن در 4 بازی از 5 بازی ، دیوید مویس برای تثبیت صندلی خویش و همچنین بهترین شانس کسب جام در این فصل را در این مسابقات می بیند.

اما ساندرلند فقط 1 بازی از 10 بازی گذشته خود در تمام مسابقات را از دست داده است ، همچنین امتیازات با ارزشی را در خارج از خانه در لیگ جزیره کسب کرده است ، 7 امتیاز از بازی مقابل کاردیف ، فولام و اورتون.

انتظار می رود جمعیتی نزدیک به 9000 نفر برای تماشای این بازی از طرفداران ساندرلند به الدترافورد سفر کنند.

فرم دو تیم:

 

آمار دو تیم در 6 بازی گذشته رو در رو:

 

کی هست کی نیست؟

منچستریونایتد بدون ویدیچ این بازی به میدان می رود ، ویدیچ در بازی قبل مقابل چلسی کارت قرمز گرفت و این بازی را از دست داد.

مراونه فلینی هم پس از عمل مچ دست خود هنوز به آمادگی بدنی کامل نرسیده است و دور از دسترس است.

رونی از کشاله ران و ون پرسی از ناحیه ران پا مصدوم بودند اگر چه هر دو بهبود پیدا کرده اند اما هنوز به آمادگی بدنی کامل نرسیده اند.

مدافع ورجینی و دروازه بان آستوی که هر دو از دوره قرضی خود برای ساندرلند برگشته اند احتمالا از روی نیمکت کار را دنبال کنند.

استیون فلچر مهاجم ساندرلند مشکلی برای شروع در این بازی ندارد ؛ اما کارلوس کوئلار (ران) و وست وود (جراحی شانه) به این بازی نمی رسند.

 

مربی حریف:

گاس پویت بعد از تحویل گرفتن ساندرلند تا حدودی آن ها را از شرایط نامطلوب خارج کرده است. آن ها با تمام قوا برای سقوط نکردن تلاش می کنند ، همچنین می خواهند با صعود به فینال طرفداران را راضی کنند.

 

ستاره بازی:

آدام جانسن بعد از آمدن مانچینی به منچسترسیتی اولین بازیکنی بود که در لیست مازاد قرار گرفت ؛ در سال 2012 در زمان مربی گری مارتن اونیل به ساندرلند پیوست ؛ در چند وقت اخیر فرم خوبی از خود به نمایش گذاشته است ، هتریک مقابل فولام و گرفتن پنالتی مقابل یونایتد شانس او را برای دعوت به جام جهانی افزایش می دهد.

 

نقل قول ها:

” ما بازی خوبی ارائه کردیم و توانستیم منچستر یونایتد را شکست دهیم اما کار ما هنوز تمام نشده است ، صعود به فینال می تواند تیم ما را به روز های خوب برگرداند. ”

 

ترکیب احتمالی تیم:

 

آیا می دانستید؟

-یونایتد در سال های 2006-2009-2010 که در مرحله رفت نیمه نهایی شکست خورده بود ، موفق شد بازی برگشت را پیروز شود.

-ساندرلند از سال 1968 نتوانسته در الدترافورد پیروز شود ، آنها 9 بار تساوی کرده اند و 16 بار شکست خورده اند.

پیش بینی بازی:

شیاطین در بازی رفت خوب عمل نکردند اما در الدترافورد به اندازه کافی در مقابل یک تیم در حال سقوط باید قوی باشند ؛ به خصوص اگر رونی برگردد.

منچستریونایتد 20 ساندرلند

۰ Comments