جایگزین مسیر

پیش بازی: استوک – منچستریونایتد|جام اتحادیه

by | آذر , ۲۷ , ۱۳۹۲

تیم فوتبال منچستریونایتد در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی جام اتحادیه در ورزشگاه بریتانیا به مصاف استوک سیتی می رود.

.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – این بازی ساعت 23:15 به وقت ایران در ورزشگاه خانگی استوک سیتی, ورزشگاه بریتانیا برگزار می شود و به طور مستقیم از شبکه 3 سیما پخش خواهد شد.

.

.

نگاه کلی

شیاطین سرخ که در 5 دیدار اخیرشان در ورزشگاه بریتانیا بدون شکست بوده اند, در پی آنند که پس از برد مقابل استون ویلا و شاختار دونتسک در هفته ی گذشته, سومین پیروزی متوالیشان در تمام رقابت ها را کسب کنند. سفالگران(لقب استوک سیتی) که این فصل در ورزشگاه خانگیشان مستحکم ظاهر شدند تنها یکبار در بریتانیا طعم شکست را چشیده اند, و البته آن ها هفته ی گذشته با گل زنی دیرهنگام اوسامه السعیدی مقابل چلسی به پیروزی 3-2 رسیدند که خودش دلیلی بر این مدعاست.

.

ورودی ها و خروجی ها

رابین ونپرسی با توجه به مصدومیت کشاله رانش حدود یک ماه بازی ها را از دست خواهد داد. و در حالی که مایکل کریک پس از پشت سر گذاشتن مصدومیت پاشنه آشیل پایش در آستانه ی بازگشت به میادین است برای بازی امشب آماده نخواهد بود. شینجی کاگاوا پیروزی هفته گذشته مقابل استون ویلا را از دست داده بود اما دیوید مویز امیدوار بود تا مروان فلینی و کریس اسمالینگ پس از ریکاوری مصدومیتشان این هفته در دسترس باشند. همچنین گزارش شده که مصدومیت جدیدی نداشته ایم. مدافع آلمانی استوک سیتی رابرت هوت به دلیل مصدومیت زانویش خانه نشین شده است.

.

مربی

هواداران منچستر یونایتد نیاز ندارند که برای به یاد آوردن روز های باشکوه مارک هیوز به عنوان بازیکن در یونایتد زیاد فکر کنند. این مرد ولزی در سال 1999 با تیم ملی کشورش وارد عرصه ی مربی گری شد. و این مرد 50 ساله پس از مربی گری در بلکبرن راورز, فولام, منچستر سیتی, کویینز پارک رنجرز و از تابستان امسال در استوک سیتی یکی از باتجربه ترین رئسای حاضر در لیگ برتر محسوب می شود.

.

آخرین ملاقات

هیوز تنها دوازده دقیقه فرصت می خواست که در الدترافرد به پیروزی برسد تا این که گل های وین رونی و خاویر هرناندز به یونایتد کمک کردند تا به پیروزی ای دراماتیک برسد.

.

نکته فرعی

ما در 8 بازی اخیرمان شکست نخورده ایم که این می تواند نشانه ی خوبی برای آن باشد که پس از فصل 2009/2010 برای اولین بار به نیمه نهایی لیگ کاپ برسیم.

.
آیا می دانستید؟ 

در 15 بازی ای که در 18 دسامبر برگزار شده, یونایتد تنها یک بار در فصل 1976 با نتیجه ی 3-1 مقابل آرسنال شکست خورده است.

.

عملکرد دو تیم در ۶ بازی گذشته ی خود 

…………….منچستریونایتد……………………… استوک سیتی…………

.


ستاره ی حریف

درحالی که پیتر کرواچ 33 ساله هنوز برای مدافعان مشکل ساز می شود, پس از شروع ضعیف استوک در لیگ برتر مهاجم جدیدشان مارکو آرناتوویچ و هم تیمی اش در خط هافبک یعنی استیون انزونزی کمک زیادی به سفالگران کرده اند.

.
نقل قول

“مانند بسیاری از باشگاه ها استوک در دوره ی انتقال قرار دارد و آن ها در حال تغییرند. مارک در لیگ برتر کار کشته ای است و تاثیرش را روی استوک خواهد گذاشت”

دیوید مویز
.

داور

 داور وسط:مارک کلاتنبرگ, کمک داوران: بک, هوسین, داور چهارم: هوپر

 

بازی های رودررو

این دو تیم 5 بار در جام اتحادیه با هم بازی کرده اند.

منچستریونایتد 1 بازی را با پیروزی پشت سر گذاشته و دو تساوی و دو شکست داشته است. در مجموع این 5 دیدار یونایتد 5 گل زده و 7 گل خورده است و دو بار نیز اجازه نداده گلی از دروازه اش عبور کند.

استوک 2 بازی را با پیروزی پشت سر گذاشته و دو تساوی و یک شکست داشته است – 7 گل زده است و 5 گل نیز دریافت کرده است و یک بار نیز دروازه خود را بسته نگه داشته است.

.
برترین گلزنان هر دو تیم

برترین گلزن یونایتد رابین فان پرسی با 10 گل زده می باشد که در این بازی به دلیل مصدومیت غایب است. پس از این گلزن هلندی وین رونی با 5 گل قرار دارد و دنی ولبک نیز 4 گل به ثمر رسانده است. هرناندز 3 گل و والنسیا با 2 گل در رتبه های بعدی قرار دارند.

برترین گلزن استوک پیتر کراوچ با 4 گل زده می باشد و پس از او کنوین جونز با 3 گل در رده دوم قرار دارد. چارلی آدام و استفان آیرلند نیز هر کدام با 2 گل در رتبه سوم قرار دارند.

.

نگاهی به حریفان

لستر سیتی دیشب با نتیجه 3-1 مقابل منچستر سیتی شکست خورد, چلسی به ساندرلند سفر می کند و تیم بی مربی تاتنهام هاتسپر در چهار شنبه ای دیگر میزبان وستهام خواهد بود

.

ترکیب تیم استوک سیتی دربازی قبلی (برابر هال سیتی)

.

ترکیب تیم منچستریونایتد در بازی قبلی (برابر استون ویلا)

.

ترکیب احتمالی منچستریونایتد

.

پیش بینی نتیجه بازی

استوک سیتی 1-3 منچستریونایتد
.
 دانلود ویدئوی پیش نمایش بازی از سایت باشگاه

لینک

.

با تشکر از سعید 275 بابت ترجمه و تهیه این مطلب 😡

۰ Comments