جایگزین مسیر

پیش بازی | المپیاکوس – منچستریونایتد | لیگ قهرمانان

by | اسفند , ۶ , ۱۳۹۲

شیاطین سرخ پس از پیروزی دو بر صفر برابر کریستال پالاس در بازی آخر هفته خود از چارچوب رقابت های لیگ برتر امشب از چارچوب رقابت های لیگ قهرمانان در مرحله یک شانزدهم نهایی این تورنمنت بازی رفت خود با المپیاکوس را در یونان برگزار خواهند کرد.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – امروز سه شنبه 25 فوریه سال 2014 میلادی مصادف با 6 اسفند 1392 هجری شمسی منچستریونایتد در ساعت 23:15 به وقت تهران در آتن پایتخت یونان به مصاف المپیاکوس خواهد رفت. [highlight]به گفته صدا و سیما این بازی به طور زنده از شبکه 3 سیما پخش خواهد شد.[/highlight]

 

نگاه کلی:

روز شنبه شیاطین سرخ 2 بر 0 برابر کریستال پالاس به پیروزی رسیدند و با کسب روحیه ای مناسب به یونان سفر کرده اند. شیاطین سرخ در سه بازی گذشته خود تن به شکست نداده اند. با این حال رکورد تیم مقابل بسیار بهتر از یونایتد می باشد. المپیاکو در سوپر لیگ یونان با اختلافی 20 امتیازی با تیم دوم جدول صدرنشین لیگ هستند. آنها 24 برد, 2 تساوی و هیچ شکستی در کارنامه خود تا اینجای لیگ ندارند. المپیاکوس در آخرین دیدار خود با نتیجه 4 بر 0 بر سرته غلبه کرده است.

مصدومان و غایبان دو تیم:

خوان ماتا به دلیل اینکه در ترکیب تیم چلسی در فصل جاری لیگ قهرمانان به میدان رفته است نمی تواند برای منچستریونایتد نیز در این رقابت ها بازی کند. فیل جونز و جانی اوانز نیز به همراه تیم به یونان سفر نکرده اند اما رافائل پس از ضربه مغزی که در دیدار برابر آرسنال داشت, اکنون می تواند برای شیاطین سرخ بازی کند. مهاجم باتجربه آرژانتینی المپیاکوس, خاویر ساویولا نیز به دلیل مصدومیت کشاله ران در پیروزی آخر هفته المپیاکو نمی تواند در این دیدار بازی کند.

آخرین مصاف رودررو هر دو تیم:

شیاطی سرخ با موفق ترین تیم تاریخ یونان بازی خواهد کرد, المپیاکو 40 بار قهرمان لیگ کشورش شده است و اکنون نیز برای دفاع از عنوان قهرمانی خود در سال گذشته در لیگ رقابت می کنند – در مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان در فصل 2001/02 و 2002/03 شیاطین سرخ با المپیاکو هم گروه بودند که یونایتد تمام 4 دیدار خود با این تیم را با پیروزی پشت سر گذاشت. آخرین بار این دو تیم نبرد برابری را در ورزشگاه گئورگیوس کاماراس در ریزپولی داشتند که در آن دیدار میزبانان شکست دو بر صفر را در نیمه دوم به تساوی کشاندند و این گل پل اسکولز بود که پیروزی را برای شیاطین سرخ به ارمغان آورد.

نکات قابل توجه:

تیم های انگلیسی هفته گذشته نتایج خوبی در رقابت های لیگ قهرمانان نتوانستند بدست بیاورند(سیتی و آرسنال بازی های خود برابر بارسلونا و بایرن مونیخ را با نتیجه مشابه 2 بر 0 باختند.) اما یونایتد این شانس را دارد تا قدرت تیم های انگلیسی را دوباره نشان بدهد و همچنان بدون قبول هیچ شکستی از این مرحله از رقابت های لیگ قهرمانان نیز عبور کند.

مربی تیم حریف:

میشل, بازیکن سابق رئال مادرید, بارسلونا و بنفیکا که 66 بازی برای تیم ملی اسپانیا در دهه 80 و 90 انجام داده است هدایت المپیاکو را برعهده دارد. او 12 ماه قبل هدایت المپباکو را برعهده گرفت. این مربی 50 ساله المپیاکو را به 40امین قهرمانی خود در لیگ یونان هدایت کرد و می خواهد که تیمش را به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان نیز برساند که در این صورت این برای دومین بار خواهد بود که المپیاکو به چنین افتخاری دست خواهد یافت.

ستاره میدان:

ستاره یونانی ها کونستانیوس میرتوغلو بود که در ژانویه المپیاکو را به مقصد فولهام ترک کرد. او 17 گل برای تیمش در فصل جاری زده بود. اگر ساویولا نتواند به بازی امشب برسد, میشل اولایتان خطر اصلی تیم حریف برای یونایتد خواهد بود. مارکو سپوویچ نیز علی رغم هت تریکی که در بازی آخر هفته تیمش داشته است نمی تواند در بازی امشب برای یونانی ها بازی کند. دروازه بان سابق یونایتد روی کارول نیز در ترکیب یونانی ها حضور دارد اما احتمال اینکه او از ابتدا در بازی حضور داشته باشد بسیار کم می باشد.

داور:

داور ایتالیایی جیانلوئیجی روچی که داور دیدار یونایتد برابر بورسااسپور در الدترافورد در اکتبر سال 2010 بوده است که به پیروزی 1 بر 0 شیاطین سرخ در آن دیدار ختم شد, داور دیدار امشب شیاطین سرخ با المپیاکوس می باشد.

فرم دو تیم:

                             منچستریونایتد                                        المپیاکوس                                       

گروه A رقابت های لیگ قهرمانان که منچستریونایتد در این گروه حضور داشت

 

گروه C رقابت های لیگ قهرمانان که  المپیاکوس در این گروه حضور داشت

 

ترکیب منچستریونایتد در بازی قبلی( برابر کریستال پالاس)

 

ترکیب احتمالی منچستریونایتد در این دیدار

 هواداران منچستریونایتد در یونان:

پیش بینی نتیجه بازی

المپیاکوس 0 – 3 منچستریونایتد

ویدیو پیش بازی:

 دانلود

۰ Comments