جایگزین مسیر

پیش بازی : سوانسی سیتی VS منچستریونایتد

by | اسفند , ۲ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران

اطلاعات بازی : شنبه 21 فوریه(2 اسفند) , ساعت 15 به وقت محلی(18:30 به وقت تهران) , زنده و پخش آنلاین از سایت ورزش 3

یونایتد با اهداف گلزنی به تیم سوانسی و حفظ جایگاه سوم جدول به جنوب ولز سفر کرده است. مردان گری مونک برابر ون خال در اولین بازی این فصل در ورزشگاه اولدترافورد 2 – 1 به پیروزی رسیدند.

فرم بازی : یونایتد در 19 بازی اخیر خود تنها یک بار و آن هم برابر ساوتهمپتون با نتیجه 1 – 0 شکست خوردند و پس از شکست 5 – 3 برابر لسترسیتی دیگر هیچ بازی خارج از خانه ای را واگذار نکردند.سوانسی , که بهترین گلزن خود ویلفرد بونی را در پنجره نقل و انتقالات به منچسترسیتی فروخت , در 3 بازی از 5 بازی آخر خود شکست خورده است.

اخبار تیم ها : رابین ون پرسی بازی روز دوشنبه برابر پریستون را از دست داده بود اما او و همینطور فیل جونز برای این بازی مناسب تشخیص داده شدند.مایکل کریک دوباره تنها غایب تیم یونایتد است اگر چه او به تمرینات هفته آینده باز خواهد گشت.برای سوانسی , هافبک خلاقشان گیلفی سیگرسون پس از 3 بازی غیبت به این بازی رسیده است.همچنین مدافع جوانشان کایل بارتلی هنوز با مشکل زانو مواجه است.

آخرین رویارویی : آخرین رویارویی دو تیم در ماه آگوست بود.تلاش آکروباتیک رونی را کی سونگ یئونگ از بین برد اما مرد کلیدی سوانسی , سیگرسون در دقیقه 72 گل پیروزی بخش سوانسی را به ثمر رساند.

مربی حریف : دفاع سابق سوانسی گری مونک سال گذشته در فوریه پس از مایکل لادروپ سکان هدایت تیم را بر عهده گرفت.

داور بازی : نیل ساربریک داور اول بازی است-او در پیروزی 2 – 0 یونایتد برابر QPR در ژانویه قضاوت کرده بود.

 

۰ Comments