جایگزین مسیر

پیش بازی | منچستریونایتد – لسترسیتی

by | بهمن , ۹ , ۱۳۹۳

 

منچستریونایتد Vs  لیسترسیتی

شنبه 11 بهمن ساعت 18:30 به وقت تهران

ورزشگاه اولترافورد

پایگاه هواداران منچستر یونایتد در ایرانبعد از ناکامی شیاطین سرخ در جام حذفی ، حال آن ها به رقابت های لیگ برگشته اند و روز شنبه باید به مصاف لیستر سیتی بروند .تیمی که در بازی های دور رفت آن ها را پنج بر سه شکست داده اند و حال منچستریونایتد که در آخرین بازی خود در لیگ برتر موفق به شکست کوئینز پارک رنجرز با نتیجه دو بر صفر شده سخت به دنبال یک پیروزی دیگر و انتقام آن شکست تلخ می باشد .

منچستریونایتد با دو امتیاز اختلاف نسبت به ساوتهمپتون پشت سر آن ها در رده چهارم جدول رده بندی قرار گرفته اند. ساوتهمپتون تنها تیمی است که در دوازده بازی گذشته شیاطین سرخ موفق به شکستِ ـشان شده است . در مقابل لیسترسیتی هم به نسبت گذشته شرایط بهتری پیدا کرده است و در آخرین بازی خود تاتنهام را در جام حذفی دو بر یک شکسته داده است.

آن ها در شش بازی گذشته خود شکستی نخورده اند در حالی که آن ها  پس از شکست منچستریونایتد در ابتدای فصل در سیزده بازی بعد خود موفق به کسب پیروزی نشد .

اما از اوردوی دو تیم خبر می رسد که بعد از غیبت خوان ماتا و رونی در بازی مقابل کمبریج حال آن ها آماده برگشت به ترکیب شیاطین شرخ هستند ولی در باره حضور جانی اونز ، کریس اسمالینگ و اشلی یانگ شرایط اینگونه نیست و به احتمال زیاد هرسه آن ها این بازی را از دست خواهند داد .

کسپراشمایکل ، کریس وود و باکایگو نیز مصدومین لیتسرسیتی را تشکیل می دهند ، متیو جیمز بازیکن سابق شیاطین سرخ هم این بازی را به دلیل محرومیت برای لیسترسیتی از دست خواهد داد .

آخرین حضور روباه ها در اولترافورد بر میگردد به سال 2004 که شیاطین سرخ با تک گل گری نویل موفق به شکست لیسترسیتی شد . یکی از تنها هفت گلی که گری نویل برای یونایتد به ثمر رساند .

یانگ پیرسون سرمربی روباه ها از سال 2011 هدایت لیسترسیتی را بر عهده گرفته است و پس از دوران خوبی که به همراه تیمش در فصل گذشته سپری کرد ، در این فصل به هیچ وجه شرایط خوبی ندارد و با دو امتیاز اختلاف نسبت به رنجرز در ته جدول رده بندی قرار گرفته اند اگرچه مدتی هست او و تیمش روند بهتری را در پیش رو گرفته اند و در این مدت توانسته اند تیم هایی همچون هال سیتی ، نیوکاسل، استون ویلا و تاتنهام را شکست دهند .

در بازی های دیگر این هفته بدون شک مهم ترین بازی متعلق به تقابل تیم های اول و دوم جدول یعنی چلسی و منچسترسیتی است . تیم های سوم و پنج جدول یعنی ساوتهمپتون و آرسنال نیز در این هفته در خانه به ترتیب از دو تیم سوانسی و استون ویلا پذیرایی خواهند کرد .

قضاوت این بازی را مارتین آتکینسون به عهده خواهد داشت کسی که در این فصل بازی های یونایتد مقابل ساندرلند (0-0) و لیورپول (3-0) را نیز سوت زده است .  Mike Mullarkey و Harry Leonard نیز در این قضاوت یاری خواهند کرد .

 

۰ Comments