جایگزین مسیر

پیش بازی: منچستریونایتد – لورکوزن|لیگ قهرمانان اروپا

by | آذر , ۶ , ۱۳۹۲

تیم فوتبال منچستر یونایتد تا ساعاتی دیگر در چارچوب هفته ی پنجم لیگ قهرمانان اروپا در برابر بایرلورکوزن قرار خواهد گرفت که در صورت پیروزی در این دیدار می تواند صعود خود به مرحله ی حذفی لیگ قهرمانان اروپا را قطعی کند.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستر یونایتد در ایران – این دیدار از ساعت 23:15 دقیقه به وقت ایران و به میزبانی تیم بایرلورکوزن در ورزشگاه بای آرنا برگزار خواهد شد.

.

به نظر می رسد شاگردان دیوید مویس که هم اکنون در صدر جدول گروه A رقابت ها قرار دارند ، دیدار حساسی را پیش رو دارند چرا که به دلیل کسب 2 تساوی از 4 بازی خود تنها فاصله ای 3 امتیازی نسبت به تیم سوم گروه یعنی شاختار دارند.

.

همچنین شیاطین سرخ تنها با فاصله ی یک امتیاز از همتای آلمانی خود پیش هستند و کسب پیروزی برای شاگردان سامی هیپیا به معنی پایین کشیدن شیاطین سرخ از صدر جدول و قطعی کردن صعود به مرحله ی بعد می باشد.

.

اگر منچستر یونایتد در این دیدار موفق به کسب پیروزی نشود و شاختار نیز در بازی همزمان بتواند رئال سوسیه داد را از پیش رو بردارد ، آنگاه بازی آخر دو تیم منچستریونایتد و شاختار در ورزشگاه الدترافورد به یک بازی 6 امتیازی تبدیل خواهد شد.

.

در دیدار رفت دو تیم که در ماه سپتامبر برگزار شد دو گل وین رونی به شیاطین سرخ کمک کرد تا با نتیجه ی 4-2 به پیروزی دست یابند که این دو گل وین رونی را وارد باشگاه 200 تایی های منچستر یونایتد کرد.

.

تیم دیوید مویس در شرایطی خود را برای بازی یکی مانده به آخر مرحله ی گروهی آماده می کند که در 6 بازی گذشته در لیگ برتر موفق به کسب 14 امتیاز شده است که البته روز یکشنبه با تساوی 2-2 برابر تیم کاردیف متوقف شدند.

.

تیم لورکوزن نیز در فرم خوبی به سر می برد و در 3 بازی گذشته ی خود متحمل شکست نشده است و در روز یک شنبه نیز با نتیجه ی 1-0 هرتابرلین را مغلوب خود ساخت.

.

تیم منچستریونایتد هرگز در لیگ قهرمانان اروپا مغلوب بایرلورکوزن نشده است و دیوید مویس امیدوار است که با حفظ این رکورد بتواند در ورزشگاه بای آرنا جشن صعود بر پا کند.

.

——————————————————————————————————————————————————————–

ملی پوش آلمانی تیم لورکوزن ، سیدنی سَم، به دلیل پارگی ماهیچه ی ران که در بازی برابر هرتابرلین دچار آن شد ، قطعا این بازی را از دست خواهد داد.

.

مدافع این تیم سباستین بوِنیچ نیز پس از غیبت در بازی یک شنبه به احتمال زیاد این بازی را از دست خواهد داد در حالیکه روبرتو هیلبرت نیز همچنان پس از دو هفته نتوانسته است از کمند مصدومیت رهایی یابد.

.

دروازه بان بایرلورکوزن ، آندرس پالوپ ، به دلیل مصدومیت ساق پا و استفان رِینارتز نیز هر دو بازی برابر منچستر یونایتد را از دست خواهند داد.

.

——————————————————————————————————————————————————————–

منچستریونایتد امشب بدون حضور دو بازیکن کلیدی خود یعنی نمانیا ویدیچ و رابین ون پرسی در برابر جدی ترین رقیب خود  در گروه A مسابقات در آلمان به میدان خواهد رفت.

.

فیل جونز پس از غیبت در بازی روز یکشنبه برابر کاردیف به دلیل مصدومیت کشاله ی ران ، شانس حضور در ترکیب شاطین سرخ را دارد ولی دو هافبک میانی این تیم یعنی مایکل کریک و مارونه فلاینی به دلیل مصدومیت و محرومیت ، هر دو بازی برابر بایرلورکوزن را از دست خواهند داد.

.

همچنین رافائل داسیلوا و شینجی کاگاوا نیز که در بازی قبلی شیاطین سرخ غایب بودند ، امشب مشکلی برای حضور در ترکیب شیاطین سرخ نخواهند داشت.

.

*نتایج دو تیم در 6 بازی اخیر خود :

——————————————————————————————————————————————————————–

.

* ستاره ی حریف :

——————————————————————————————————————————————————————–

استفان کیسلینگ ستاره آلمانی بایرلورکوزن امشب مرد اول این تیم خواهد بود. هر چند که او بازی رفت برابر منچستریونایتد را از دست داد ولی تا اینجای فصل موفق شده است 12 بار دروازه ی حریفان را باز کند که شامل 2 گل در پیروزی 4-0 بایرلورکوزن در برابر شاختار در هفته ی سوم لیگ قهرمانان اروپا می شود. استفان کیسلینگ در حال نزدیک شدن به رکورد 150 گل در 9 سال برای بایرلورکوزن می باشد.

.

* داور بازی :

——————————————————————————————————————————————————————–

قاضی این دیدار اسوِین اُدوار موئِن ( Svein-Oddvar-Moen ) داور اهل نروژ و 34 ساله می باشد.

.

* نقل قول :

——————————————————————————————————————————————————————–

“ما باید در این دیدار امتیاز کسب کنیم و اگر بتوانیم با کسب یک پیروزی کار را همین هفته تمام کنیم اتفاق بسیار زیبایی رقم خواهد خورد. اگر ما به آنجا برویم و عملکرد تیمی خوبی ارائه دهیم من مطمئن هستم که میتوانیم همرا با امتیاز به خانه بازگردیم.”

– ریو فردیناند –

.

* ترکیب تیم بایرلورکوزن در بازی قبلی (کسب پیروزی 1-0 در برابر هرتابرلین)

——————————————————————————————————————————————————————–

.

* ترکیب تیم منچستریونایتد در بازی قبلی ( تساوی 2-2 برابر کاردیف سیتی)

——————————————————————————————————————————————————————–

۰ Comments