جایگزین مسیر

پیش بازی منچستریونایتد و رئال مادرید

by | مرداد , ۱۱ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران

منچستریونایتد در آخرین بازی گروهی خود به مصاف رئال مادریدی می رود که در رقابت های جام بین المللی قهرمانان حذف شده است اما اصلا دوست ندارد به عنوان قهرمان اروپا جام را بدون برد ترک کند.

منچستر یونایتد از دو بازی قبلی خود در این گروه توانسته است 5 امتیاز بگیرد<برد در پنالتی دو امتیاز دارد> و رئال مادرید با باخت در پنالتی به اینتر توانسته است یک امتیاز را کسب کند.

شاگردان ون خال از لحاظ روحی شرایط بسیار خوبی دارند و به نظر می آید این بازی اولین محک جدی برای خط دفاع منچستریونایتد باشد و باید دید در برابر مهاجمان توانمند رئال مادرید چه خواهند کرد و سیستم سه دفاعه ی ون خال می تواند کار ساز باشد؟

یونایتد که پرطرفدارترین تیم دنیاست در این بازی حمایت حدود 70 هزار هوادار خود را خواهد داشت و این در حالی است که حدود 110 هزار نفر از این بازی دیدن خواهند کرد.

ون خال هیچوقت با رئال مادرید رابطه ی خوبی نداشته است و به نظر می آید او در صدد ادامه ی روند خوب خود در برابر رئال مادرید با منچستریونایتد می باشد.

کریستیانو رونالدو که به تازگی از بند مصدومیت رها شده است احتمالا برای سومین بار از زمان ترک اولدترافورد به مصاف تیم سابقش خواهد رفت.

یونایتد در صورت صعود به فینال احتمالا اولین دربی منچستر را انجام خواهند داد و احتمال هم دارد شیاطین سرخ به مصاف رقیب سنتی خود یعنی لیورپول بروند.

ترکیب احتمالی منچستریونایتد:

دخیا,ایوانز,جونز,اسمالینگ,شاو,والنسیا,فلچر,هررا,ماتا,رونی,ولبک 

۰ Comments