جایگزین مسیر

پیش بازی منچستریونایتد و والنسیا

by | مرداد , ۲۱ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران

تا ساعتی دیگر لوئیز ون خال برای اولین بار از تونل معروف ورزشگاه اولدترافورد به سمت دیوار آجری این باشگاه حرکت می کند تا بر روی نیمکت بزرگترین باشگاه انگلستان و پرطرفدارترین باشگاه جهان بشیند.منچستریونایتد تا ساعتی دیگر به مصاف والنسیا خواهد رفت.

این بازی آغاز دومین فصل در اولدترافورد بدون رئیس منچستریونایت سرالکس فرگوسن است و هواداران از اولین جانشین او یعنی دیوید مویس خاطره ای خوشی ندارند اما با توجه به گذشته ی ون خال امید زیادی دارند تا او جانشین خلف سرالکس فرگوسن باشد.

ون خال احتمالا مجددا از سیستم 3_5_2 استفاده کند و ترکیبی مشابه تور آمریکا در زمین قرار بگیرد.کاپیتان یوونایتد به احتمال زیاد فلچر و بعد از آن وین رونی خواهد بود.

ون خال والنسیا را تیمی خوب می داند و معتقد است بازی با این تیم به سود یونایتد خواهد بود.ون خال گفت:

“آن ها تیم خوبی هستند و با قهرمانی در تورنمنت امارات نشان دادند تیم خوبی هستند چرا که توانستند در برابر تیم های بزرگی به برتری برسند.

آن ها نظم خوبی دارند و به نفع ما خواهد بود که با این تیم ها بازی کنیم که سطح بالایی دارند و نه تیمی که بتواند به آن 7 گل زد.”

نبود عدنان و ون پرسی و فلینی تقریبا قطعی است و انتظار می رود در این بازی بازیکنان اصلی بازی نکنند اگر چه ون خال دوست دارد در اولین بازی خود د اولدترافورد پیروزی خوبی بدست بیاورد و بتواند حمایت هواداران را جلب کند.

۰ Comments