جایگزین مسیر

پیش بازی : منچستریونایتد VS کمبریج یونایتد

by | بهمن , ۱۴ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران

اطلاعات بازی : سه شنبه سوم فوریه (سه شنبه 14 بهمن) ساعت 19:45 به وقت محلی(23:15 به وقت تهران)

پس از کسب پیروزی راحت برابر تیم لستر سیتی آنها پاسخ ناکامی برابر تیم کمبریج یونایتد را در هفته قبل دادند و حال این فرصت را دارند تنها 3 روز پس از بازی با لسترسیتی , انتقام بازی گذشته برابر کمبریج را بگیرند.

فرم بازی : یونایتد با شکست برابر ساوتهمپتون در اوایل ژانویه , اما نتایج خوبی برابر QPR  و لسترسیتی کسب کرد و با پیروزی 2-0 و 3-1 به ترتیب , وضعیت خود را بهبود بخشید.پیروزی دوم تیم به ون خال کمک کرد تا تیمش در پی شکست ساوتهمپتون در برابر سوانسی در خانه به رتبه سوم جدول پشت سر سیتی و چلسی صعود کند.در ضمن , تساوی بدون گل در برابر منچستریونایتد در بازی هفته قبل در ورزشگاه ابی برای کمبریج کمتر از پیروزی نبود.تساوی در برابر دگنهام و ردبریج , بعد از شکست 3-2 برابر لاتون تاون باعث شده تا ریچارد مونی سرمربی کمبریج با تفکری غیر ایده آل پای به تئاتر رویاها بگذارد.

اخبار تیم ها : پس از استراحت در اولین رویارویی کمبریج و منچستر , وین رونی به بازی برابر لسترسیتی برگشت و می تواند در شب سه شنبه هم به میدان برود.اشلی یانگ و مایکل کریک مشخصا غایب هستند.کریس اسمالینگ در برابر لسترسیتی نیمکت نشین بود و می تواند در این بازی حضور یابد اما هنوز هم حضور جانی ایوانز در هاله ای از ابهام است.

مربی حریف : پس از مدتی مربی گری در استرالیا و سوئد , ریچارد مونی به انگلستان برگشت و در سال 2012 قبل از حضور در کمبریج کار خود را در لیگ های پایین شروع کرد.در فصل گذشته نشان داد این مربی 59 ساله بهترین مدیر در ورزشگاه ابی است چرا که بعد از غیبت 9 ساله این تیم را در مرحله فعلی از جام حذفی نگه داشته است و هم اکنون در رده 14 لیگ دسته دو قرار دارند.

داوران بازی : جاناتان ماوس قضاوت بازی امشب را بر عهده دارد و گری بسویک و لی بتس او را در این امر یاری خواهند کرد.همچنین رابرت مدلی داور چهارم این بازی خواهد بود.

 

 

۰ Comments